Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Digital inrapportering ger Arbetslaget Hjelm & Co full koll på sina arbetsorder

När Infobric kom i kontakt med Arbetslaget Hjelm & Co var de i gång med att utveckla ett eget projekthanteringssystem. De hade dock kört fast och saknade vissa viktiga funktioner kring inrapportering av material, tid och uppföljning. Infobrics tjänst Infobric Workorder uppfyllde dessa bitar och tillsammans kartlades övriga behov för att möta Arbetslaget Hjelm & Co:s arbetssätt.
Enkelheten i både appen ute på fält och i webbtjänsten var det som gjorde att valet föll på Infobric Workorder.
Arbetslaget Hjelm & Co
– Under uppstartsfasen fick vi den hjälp vi behövde och alla som skulle använda tjänsten fick utbildning på plats. Många saker säger sig själv när du väl är i gång men till en början uppskattade vi verkligen hjälpen vi fick, säger Henrik Ahlbin, projektchef på Arbetslaget Hjelm & Co.
Arbetslaget Hjelm & Co använder sedan 2016 Infobric Workorder och successivt har företagets behov såväl som tjänsten utvecklats och förändrats.

– Det bästa med samarbetet är att Infobric är lyhörda och att det finns en vilja att förbättra tjänsten tillsammans med oss som kund, säger Henrik Ahlbin.

Under uppstartsfasen fick vi den hjälp vi behövde och alla som skulle använda tjänsten fick utbildning på plats. Många saker säger sig själv när du väl är i gång men till en början uppskattade vi verkligen hjälpen vi fick.
– Henrik Ahlbin, projektchef på Arbetslaget Hjelm & Co
Tjänsten ger framför allt Arbetslaget Hjelm & Co en säker lösning eftersom allt numera rapporteras in digitalt och inte längre på papperslappar som riskerar att komma bort. De får full koll på bland annat material, leverantörsfakturor och timmar. Informationen kopplas direkt till arbetsordern och finns samlad i ett och samma system.
– Jag rekommenderar gärna Infobric Workorder, faktum är att det har jag redan gjort till flera av våra samarbetspartners. Med Infobric Workorder kan även de få en bättre koll på sin verksamhet. Det gynnar både dem och oss i det långa loppet, säger Henrik Ahlbin.

Jag rekommenderar gärna Infobric Workorder, faktum är att det har jag redan gjort till flera av våra samarbetspartners. Med Infobric Workorder kan även de få en bättre koll på sin verksamhet.
– Henrik Ahlbin, projektchef på Arbetslaget Hjelm & Co
Malmöbaserade Arbetslaget Hjelm & Co arbetar med stort som smått – som totalentreprenör på större byggprojekt, med ramavtal till fastighetsbolag, ROT-arbeten eller åt privatpersoner ­– inom bygg, badrum, golv och VVS. Genomgående i hela verksamheten är att det finns där ett långsiktigt tänk och viljan att bygga långsiktiga relationer. De strävar alltid efter att hålla en hög kvalitet på de tjänster de utför och byggmaterial som levereras.

Några fler ord från våra kunder.

KUNDBERÄTTELSE

Veidekke Asfalt

Infobric Workorders digitala arbetsorder ger Veidekke Asfalt bättre rutiner och ökad lönsamhet.

KUNDBERÄTTELSE

SafeTeam

Drömmen om det digitala kontoret blev verklighet med Infobric Workorder.

KUNDBERÄTTELSE

Elaffären i Vinberg AB
Infobric Workorder minskar risken för misstag, effektiviserar fakturaprocessen och underlättar schemaläggningen.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng