Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Vanliga frågor och svar

Vanliga frågor

Vår driftstatus når ni alltid på addmobiledrift.nu.Vid eventuella störningar informerar vi där.

Du når vår inloggningssida genom att klicka på ”Logga in” högst upp i menyn här på vår hemsida.

Dubbelkolla att alla tecken skrivits korrekt. Ibland kan ett litet l och stort i samt ett stort o och en 0:a se snarlika ut.

Klicka på ”glömt lösenord” på inloggningssidan. Ett nytt tillfälligt lösenord kommer skickas till den e-post du registrerat vid ett tidigare tillfälle. Logga in med lösenordet och välj sedan ett nytt lösenord.

Klicka på ”glömt lösenord” på inloggningssidan. Då kommer ett nytt tillfälligt lösenord skickas till den e-post du registrerat vid ett tidigare tillfälle. Därefter får du välja ett nytt lösenord.

Om du ska rapportera in tid eller material eller använda vår körjournal ska du använda ”appToolbox”. Den hittar du både i AppStore och i Google Play. För att aktivera appen får du en aktiveringsnyckel av din arbetsgivare.

 

Ska du checka in och ut i vår personalliggare görs detta antingen via ”appToolbox” (appen kräver då en aktiveringsnyckel) eller via appen ”AddMobile ID06”. Företaget som är ansvarig för personalliggaren bör kunna svara på vilket app du ska använda. Du hittar dem båda i AppStore eller Google Play.

 

appToolbox i Google Play

appToolbox i AppStore

 

AddMobile ID06 i Google Play

AddMobile ID06 i AppStore

TeamViewer för Remote Support

Kontakta oss

Infobric Workorder.

Kanske får du svar på din fråga i vår FAQ här ovanför. Om du inte får det är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi finns här för dig vardagar 8-17, och fram till klockan 15 på dagar före röd dag.

Kontakta supporten här.
Back to store
Close