Stäng
Vi hjälper dig
Fördelarna med digitalisering är många, men det kan vara överväldigande att ta sig an det projektet på egen hand. Vi finns med dig hela vägen – från det första samtalet, genom hela implementeringen till uppföljningen efter att ni kommit igång med era digitala lösningar.

Implementeringsstöd
Vi finns här för dig.
Är du en av dem som känner att digitalisering av din verksamhet hade underlättat dina arbetsprocesser, men vet inte vilken ände du ska börja i? Oroa dig inte, vi hjälper redan flera olika branscher skapa mer effektiva, lönsamma och trygga arbetsplatser. Vi kan hjälpa även dig! Självklart finns vi med dig hela vägen – från det första samtalet, genom hela implementeringen till uppföljningen efter att ni kommit igång med era digitala lösningar.
Kundberättelser
Så här har vi hjälpt andra.
Våra kunder hittar du över hela vårt avlånga land. De är allt från små bolag till stora koncerner med en gemensam faktor – ett digitaliserat arbetssätt.


Branschanpassat
Vad passar dig bäst?
Vi vet att vardagen inom byggbranschen kan variera stort beroende på vilken bransch du verkar i. Vår tjänst är noga anpassad för att passa ett brett spektrum av företag inom bygg- och installationsbranschen.
Med våra digitala lösningar kommer din arbetsdag att se annorlunda ut. Du väljer själv vilka typer av användare du vill ha och med tiden kan du alltid koppla på fler, uppgradera och anpassa efter behov.
Gratis guide
Från papper och penna till digital projekthantering.
Du, ditt företag och dina kunder har allt att vinna på att digitalisera er projekthantering! Men hur går du egentligen till väga när du väl har bestämt dig för att ta steget?
I denna guide svarar vi på alla dina frågor om varför du bör arbeta digitalt med era projekt. Vi berättar också om hur du kan genomföra förändringsarbetet så snabbt och smidigt som möjligt.
Läs guiden för att få både inspiration och konkret vägledning. Förhoppningsvis känns det sedan solklart för dig att ta första steget mot att pensionera det röriga papper och penna-systemet – en gång för alla!

Det säger våra kunder om oss.
Hygien Bygg

Kundberättelser
Bygg och entreprenad
Spendera mindre tid på att få koll på projektens helhet – med bättre resultat. Säkra arbetsplatsen för obehöriga och undvik avbrott under arbetsdagen.

Kundberättelser
Anläggning
Det blir enkelt att verkligen få betalt för ÄT:or och schemalägga resurser. Få fram var maskiner och deras delar befinner sig och vem som använder dem.

Kundberättelser
Fältservice
Inga fler onödiga körningar till kontoret för att hämta och lämna arbetsorder, nycklar och körjournaler. Dessutom bättre koll på utrustningens service och var den används.

Kundberättelser
Installation
Undvik borttappade leverantörsfakturor. Vi integrerar till flera grossister och inköp hanteras direkt. Slipp otydliga arbetsorder, körjournaler och utdragen administration.
”
Kundcitat.
Vi har alltid haft en bra kontakt med Infobric. Både med säljaren och projektledaren, som efter införsäljningen utbildade oss så att vi kom igång ordentligt.
- Richard Zellén, VD, Zeri Electric och Zeri VVS.

Vi hjälper dig
Supporten - alltid till din tjänst
Förutom att våra Customer Success Managers alltid hjälper dig er att komma igång med våra verktyg, så finns även vår support på plats för att hjälpa dig om du kör fast. Du varmt välkommen att höra av dig till oss. Vi finns här för dig vardagar 8-12 och 13-16 och till klockan 15 dagar före röd dag.
Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Varför ska jag välja Infobric Workorder över annan leverantör?
Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!
Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.
Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.
Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.
Vad kostar det?
Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.
Hur snabbt kan jag komma igång?
När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.
En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!
Kan jag själv välja vilka funktioner jag vill använda?
Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.