Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Kundberättelser

Våra kunder består av både små företag och stora koncerner i hela landet. Deras behov varierar men lösningen är densamma. Vi är stolta över att våra digitala lösningar både underlättar och effektiviserar arbetsdagarna för våra kunder. Det är ju trots allt både med och för våra kunder som vi utvecklar dem – så att de ska fungera på riktigt.

Infobric Workorder

Våra funktioner för projekthantering.

Vi har flera funktioner som hjälper dig att minska på administrationen och skapa mer strukturerade arbetsdagar. Även vår resursplanering, arbetsorder och tidrapportering gör dig mer effektiv och strukturerad. För att få bättre koll på lönsamheten kan du skapa kalkyler baserat på de förfrågningar ni får in, samt följa upp det ekonomiska med vår projektuppföljning.

Arbetsorder
Arbetsorder
Läs mer
Med vår arbetsorder riskerar du inte att order tappas bort och du får bättre koll på vad som händer på fältet. Dessutom fakturerar ni snabbare för ökad likviditet.
Resursplanering
Resursplanering
Läs mer
Få mer tidseffektiva arbetsdagar med hjälp av vår resursplanering. Schemalägg medarbetare och resurser på projekt och uppdatera schemat när du behöver.
Kalkyl och offert
Kalkyl och offert
Läs mer
Med kalkyl och offert räknar du på och får full koll på förtjänsten redan innan ett arbete drar igång. Skapa offerter baserat på kalkylen och skicka direkt till kunderna.
Projektuppföljning
Projektuppföljning
Läs mer
Med integrationer för bland annat leverantörsfakturor samlar du alla kostnader på ett ställe. Det gör det enklare att följa upp projekten, löpande eller vid avslut.
Tidrapportering
Tidrapportering
Läs mer
Tidrapportering underlättar både administrationen och arbetet ute på fältet. Använd som löneunderlag och för att fakturera alla debiterbara timmar.
Dokumenthantering
Dokumenthantering
Läs mer
Med vårt smidiga rapportverktyg kan du ta fram rapporter för att bland annat följa upp fakturerad arbetstid för dina underleverantörer.
Föregående
Nästa

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn


Back to store
Close