Stäng
Funktioner
Det ska vara enkelt att hålla koll på projekten. Därför har vi samlat alla moment du behöver i ett och samma system – från förfrågan och offert hela vägen till projektuppföljning.
Skapa, överblicka och utvärdera projekt
Allt samlat på ett ställe.
Infobric Workorder består av en rad olika funktioner som tillsammans ser till du får stenkoll på projekten. Hela projektet följer en smidig och digital kedja som ger dig möjlighet att både effektivisera och skala upp och verksamheten.
Med hjälp av smarta integrationer till systemen du använder idag ser vi till att tidskrävande dubbelarbete blir ett minne blott samtidigt som du enklare får en överblick över verksamheten. Här kan du läsa mer om vilka integrationer vi erbjuder.


Koll på fältet med
Arbetsorder.
Ordning och reda på orderhanteringen underlättar för alla, oavsett om man jobbar på kontoret eller ute på fältet. Fakturera både snabbare och mer precist direkt vid avslutat arbete.
- Attestera för faktura och lönehantering
- Skapa arbetsorder direkt från offert
- Samla alla kostnader på ett ställe
Överblicka projektekonomin
Projektuppföljning.
Få ordentlig data på hur era projekt presterar, både under och efter avslutat arbete.
- Sätt upp och följ vinstmål
- Bevaka dina kostnader i realtid
- Följ upp kontinuerligt eller vid avslutat arbete

Infobric Workorder
Våra funktioner för projekthantering.
Vi har flera funktioner som hjälper dig att minska på administrationen och skapa mer strukturerade arbetsdagar. Även vår resursplanering, arbetsorder och tidrapportering gör dig mer effektiv och strukturerad. För att få bättre koll på lönsamheten kan du skapa kalkyler baserat på de förfrågningar ni får in, samt följa upp det ekonomiska med vår projektuppföljning.

Läs mer
Med vår arbetsorder riskerar du inte att order tappas bort och du får bättre koll på vad som händer på fältet. Dessutom fakturerar ni snabbare för ökad likviditet.

Läs mer
Få mer tidseffektiva arbetsdagar med hjälp av vår resursplanering. Schemalägg medarbetare och resurser på projekt och uppdatera schemat när du behöver.

Läs mer
Med kalkyl och offert räknar du på och får full koll på förtjänsten redan innan ett arbete drar igång. Skapa offerter baserat på kalkylen och skicka direkt till kunderna.

Läs mer
Med integrationer för bland annat leverantörsfakturor samlar du alla kostnader på ett ställe. Det gör det enklare att följa upp projekten, löpande eller vid avslut.

Läs mer
Tidrapportering underlättar både administrationen och arbetet ute på fältet. Använd som löneunderlag och för att fakturera alla debiterbara timmar.

Läs mer
Med vårt smidiga rapportverktyg kan du ta fram rapporter för att bland annat följa upp fakturerad arbetstid för dina underleverantörer.
Föregående
Nästa
KUNDBERÄTTELSE
Zeri Electric och Zeri VVS
Full koll på timmar och material sen Zeri började använda Infobric Workorder.
KUNDBERÄTTELSE
SafeTeam
Drömmen om det digitala kontoret blev verklighet med Infobric Workorder.
KUNDBERÄTTELSE
Bunkeflo Byggplåt
Digitalt projekthanteringssystem gör faktureringsarbetet roligt för Bunkeflo Byggplåt.
Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Varför ska jag välja Infobric Workorder över annan leverantör?
Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!
Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.
Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.
Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.
Vad kostar det?
Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.
Hur snabbt kan jag komma igång?
När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.
En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!
Kan jag själv välja vilka funktioner jag vill använda?
Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.