Stäng
Fortnox
Med Infobric Workorders integration till Fortnox får du ett komplett affärssystem för bygg-, service- och installationsbolag. Hantera hela kedjan med oss – från offert och arbetsorder till fakturering och ekonomisk uppföljning.
Så fungerar integrationen.

Arbeta smartare
Automatisk uppdatering av kunder och artiklar.
Ditt kund- och artikelregister hålls automatiskt uppdaterat och speglas mellan system oavsett om du väljer att använda Fortnox eller Infobric Workorder som primärt plats för dina register.
Automatiska avläsningar
Debitera kunden med ett enda knapptryck.
Om du attesterar leverantörsfakturor i Fortnox kan du märka dem med ordernummer i Infobric Workorder. Kostnaden och en bild på leverantörsfakturan hamnar då automatiskt på arbetsordern. Med ett knapptryck kan du välja att debitera kunden baserat på leverantörsfakturan. Tid och material rapporteras på arbetsordern och attesteras i Infobric Workorder innan informationen skickas till Fortnox för fakturering.


Förenkla lönearbetet
Skicka lönegrundande arbetstid automatiskt.
Om du använder Fortnox Lön kan lönegrundande arbetstid automatiskt skickas till Fortnox vid lönebrytdatum.
Så överförs datan över mellan systemen
Kunder
Fortnox

Infobric Workorder
Artiklar
Fortnox

Infobric Workorder
Leverantörsfaktura
Fortnox

Infobric Workorder
Order
Fortnox

Infobric Workorder
Kundfaktura
Fortnox

Infobric Workorder
Projekt
Fortnox

Infobric Workorder
Löneunderlag
Fortnox

Infobric Workorder
Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Varför ska jag välja Infobric Workorder över annan leverantör?
Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!
Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.
Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.
Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.
Vad kostar det?
Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.
Hur snabbt kan jag komma igång?
När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.
En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!
Kan jag själv välja vilka funktioner jag vill använda?
Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.