Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Monitor

Komplett digital orderhantering för dig som arbetar med eftermarknad. Enkelt att komma igång, smidigt att använda.

Prata med oss

Vill du veta mer om hur vår lösning kan underlätta för din verksamhet? Fyll i formuläret så hör vi av oss så snart vi kan.

Jag godkänner Integritetspolicyn

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Ökad kvalitet och bättre kundservice.

Full koll på uppdragen

Få tydlig överblick över dina service- och installationsarbeten. Skapa arbetsorder och planera uppdrag till dina servicetekniker och installatörer direkt i datorn eller mobilen. 

Ökad likviditet. 

Snabbare fakturering

Fakturera snabbare när underlaget automatiskt skapas i Monitor G5 tack vare den sömlösa integrationen mellan systemen. 

Oberoende av nätverk.

Bli mer mobil

Gemensam informationsyta gör att arbetet går snabbare och förbättrar samarbetet mellan fältpersonal och kontor. Appen fungerar utmärkt offline och är inte beroende av ett nätverk. 

Arbetsflöden för installation och service.

Installation.

Installationsarbeten med full kontroll

När det ingår installationsarbeten i din leverans till kund skapar du en offert och kundorder i Monitor G5. Därefter skapas automatiskt en arbetsorder i vårt system och där planeras även själva arbetet ut till en tillgänglig montör. 

 

Installatören kan via appen rapportera information om använt material, arbetstid och resor som automatiskt skickas till kundordern i Monitor G5. 

 

Installatören kan också fylla i eventuella egenkontroller och installationsprotokoll direkt i mobilen. När arbetet är slutfört sker utleveransen från vårt system och skickas till Monitor för reglering av lager och fakturering. 

Service.

Få bättre koll på servicen

Tillsammans med Monitor hjälper vi dig att effektivisera serviceprocessen för både planerad och oplanerad service. När det är dags för service skapas en arbetsorder i Infobric Workorder som automatiskt genererar en kundorder i Monitor G5. I vårt system planeras arbetsordern på en ledig servicetekniker som i sin tur kan rapportera information om använt material, arbetstid och resor. Detta skickas sedan automatiskt till kundorderna i Monitor G5. Serviceteknikern kan också fylla i eventuella egenkontroller och serviceprotokoll direkt i mobilen. När arbetet är slutfört sker utleveransen från Infobric Workorder och skickas till Monitor G5 för reglering av lager och fakturering. 

Välj rätt licens till rätt medarbetare.

Tid

För dig som endast ska tidrapportera.

60 kr

Per månad.

Bas

För dig som arbetar ute på fältet och rapporterar på order som du tilldelats, till exempel tid och material, bifoga bilder, fylla i blanketter och checklistor med mera.

205 kr

Per månad.

Plus

För dig som arbetar administrativt eller är arbetsledare och som ska kunna skapa till exempel order och ÄTA ute på fältet, planera resurser samt skapa kalkyler och offerter.

370 kr

Per månad.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Vill du veta mer?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng