Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Priser

Vi har gjort det enkelt för dig att välja rätt. Välja rätt licens till rätt medarbetare med våra olika användarnivåer istället för företagspaket. På så vis slipper du betala för mer än det du verkligen behöver. Lägg till, ta bort och uppgradera efter dina behov.

Prata med oss

Vill du veta mer om hur vår lösning kan underlätta för din verksamhet? Fyll i formuläret så hör vi av oss så snart vi kan.

Jag godkänner Integritetspolicyn

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Tid

För dig som endast ska tidrapportera.

60 kr

Per månad.

Bas

För dig som arbetar ute på fältet och rapporterar på order som du tilldelats, till exempel tid och material, bifoga bilder, fylla i blanketter och checklistor med mera.

205 kr

Per månad.

Plus

För dig som arbetar administrativt eller är arbetsledare och som ska kunna skapa till exempel order och ÄTA ute på fältet, planera resurser samt skapa kalkyler och offerter.

370 kr

Per månad.

Se alla funktioner som ingår i användarlicenserna.

Tid Bas Plus
Allmänt
Mobilapp
Vår app fungerar både med android och iOS
Webbapp
Logga in i tjänsten via en dator eller surfplatta i valfri webbläsare
Molnlösning
Slipp lokala servrar - vi tar hand om drift och backup av er tjänst
Förfrågan, kalkyl och offert
Ta emot kundförfrågningar
Du kan ta emot och hantera kundförfrågningar direkt i tjänsten, till exempel genom att mejl direkt hamnar i systemet.
Skapa kalkyler
Räkna på arbetet och se dina kostnader och din beräknade vinst direkt (TB/TG).
Skapa offerter
Skapa en offert och gör om den till en order med en knapptryckning
Enhetshantering
Enhetsregister
Skapa ett register för dina enheter som till exempel kräver service och koppla dem till en arbetsplats.
Enhetsinformation i appen
Skapar du en order på en enhet så finns informationen om enheten automatiskt tillgänglig i appen.
Orderhistorik
Orderhistoriken sparas på enheten för smidig uppföljning
Arbetsorder
Resursplanering
Schemalägg medarbetare och resurser i ett gantt-vy med kalender. Drag-and-drop funktioner för snabb hantering vid förändringar.
Sök arbetsorder
Komplett sökfunktion med en mängd urvalsmöjligheter för att snabbt hitta din order.
Moment
En att-göra-lista på en order. Tilldela moment eller låt dina medarbetare själv plocka från listan. Moment bockas av i appen när de är klara.
Återkommande arbetsorder
Sätt en order som återkommande för att slippa skapa en ny vid varje tillfälle. Vår guide hjälper dig att skapa rätt antal order så att du inte missar någon.
Blanketter och checklistor
Fyll i blanketter direkt i appen, till exempel en checklista, egenkontroll eller riskanalys. Det finns även fler sorters blanketter du kan använda.
Betalningsplan
Skapa enkelt en betalningsplan för ditt projekt och använd funktionen för att bevaka betalningsplaner för att ha alla kommande delbetalningar samlade på ett ställe så att du inte missar att fakturera.
Ändrings-, tilläggs- och avgåendearbeten (ÄTA)
Skapa snabbt och enkelt en ÄTA i appen direkt på plats hos kunden. Grunduppgifterna från huvudorden följer automatiskt med så att du slipper fylla i allt på nytt.
Kundattest
Med kundattest får du snabbt och enkelt kundens signatur på det material och den nedlagda tid du rapporterat på ordern i appen.
Artiklar och material
Lägg till de artiklar och material som du ska fakturera kunden på ett ställe – för enklare hantering och sammanställning.
Kostnader
Samla projektets alla kostnader på ett ställe för att enkelt kunna skapa faktureringsunderlag. Förenkla och automatisera arbetet ytterligare med integration av leverantörsfakturor (tillval).
Projektuppföljning (TB/TG)
Följ upp dina projekt i realtid med nyckeltal som till exempel TB, TG, upparbetat och fakturerat. Exportera enkelt informationen till Excel för djupare analyser.
Rapporter
Skriv ut, spara ner eller skapa prenumeration för automatisk leverans till din e-post.
Underentreprenörer
Samla dina underentreprenörer och deras kontaktpersoner i ett centralt register. Välj underentreprenörer på en order för att få full koll på vilka som är delaktiga i arbetet.
Hantera prislistor
Skapa prislistor och koppla dem direkt till projekt eller kunder. På så sätt blir det automatiskt rätt pris när artiklar läggs till på en order.
Flexibel ordernummerstruktur
Möjlighet att ställa in hur era ordernummer ska se ut.
Kopiera arbetsorder
Kopiera en befintlig arbetsorder och slipp skriva in all information igen.
Tidrapport
Hantera din egen tidrapport
Daglig tidrapportering i appen. Rapportera till exempel arbetat tid på ett projekt, sjukdom eller semester.
Hantera andras tidrapporter
Attestera medarbetares tidrapporter inför lönehantering och fakturering.
Tidrapportprenumerationer
Skapa enkelt prenumerationer på tidrapporter åt dig själv eller andra och få dem direkt till er mejlinkorg.
Rapportera utlägg
Registrera inköp och andra kostnader som du ska få återbetalda från företaget.
Dokumenthantering
Hantera dokumentmallar
Ladda upp Word-, och Excelfiler och gör dem till mallar som kan användas på en order. Använd taggar för att slippa fylla i information om din order.
Hantera mappstrukturmallar
Skapa mallar för hur bifogade filer ska läggas till på en order och få därmed samma mappstruktur i alla dina projekt.
Använd dokumentmall på en order
Välj ett dokument från ditt mallbibliotek och spara på din order. Innehåller mallen taggar kommer information från din order automatiskt att läggas till i dokumentet så att du slipper göra det.
Hantera gemensamma filer
Spara gemensamma filer i tjänsten. Då finns de alltid snabbt tillgängliga på samtliga order i appen.
Funktioner i appen
Skapa arbetsorder
Skapa ändrings-, tilläggs- och avgåendearbeten (ÄTA)
Ändra status på arbetsorder
Rapportera tid
Lägga till artiklar
Visa arbetsorder på karta
Skapa moment
Hantera moment
Fylla i blanketter
Hämta arbetsorder
Planera om arbetsorder
Byt ansvarig
Lägg till medarbetare
Lägga till bilder
Visa bifogade filer
Intern dialog
Koppla körjournal till arbetsorder
Integrationer
Ekonomi-, affärs- och ERP-system
Med integration till era ekonomi-, affärs- och ERP-system blir hanteringen av till exempel kund- och artikelregister och fakturering enklare.
TILLVAL TILLVAL TILLVAL
Lönesystem
Med export av löneunderlag till er lönesystem slipper ni manuell hantering av tidrapporter varje månad.
TILLVAL TILLVAL TILLVAL
EDI ordererkännande
Uppge ordernummer hos grossisten och slipp ordererkännande på papper. Du får automatiskt in det du handlar som orderrader på din order.
TILLVAL TILLVAL

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Vill du veta mer?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng