Stäng
Fällor och fördelar med digitalisering
För vissa kan digitalisering upplevas som stort och skrämmande. För andra betyder digitalisering att använda smart teknik för förbättring och effektivisering. Resultatet är mindre pappersarbete, sparade pengar, ökade intäkter och mer tid över till projekten.

Utmaningar snarare än fällor
Vi tycker inte att det finns fällor med digitalisering, men visst finns det utmaningar i processen mot ett lyckat resultat. Men oroa dig inte – digitaliserar du din verksamhet genom oss hjälper vi dig att vända utmaningarna med digitalisering till fungerande fördelar.
Fördelar
- Sparar pengar – höjer er lönsamhet
- Vi guidar er till vad just nu behöver
- Vi hjälper er gärna med intern utbildning
- Sparar in tid på administrationen
- Vi hjälper dig visa hur det gynnar alla


Utmaningar
- Digitalisering verkar kostsamt
- Att hitta lösningar till behoven
- Svårt att bryta invanda mönster
- Upplevs som tidskrävande
- Svårt för medarbetarna att se fördelarna
”
Kundcitat.
Vi har inte behövt utöka vår ekonomiavdelning trots att företaget har växt. Den avlastning och effektivitet som Infobric Workorder ger oss innebär att samma personalstyrka har möjlighet att hantera mer.
- Emil Jansson, Arbetschef, Sydbeläggningar.
Infobric Workorder
I vårt system får du allt du behöver för att hålla koll på projekten. Alla moment i ett och samma system från offert till projektuppföljning. Vår resursplanering, arbetsorder och tidrapportering gör dig mer effektiv och strukturerad. För att få bättre koll på lönsamheten kan du skapa kalkyler baserat på de förfrågningar ni får in, samt följa upp det ekonomiska med vår projektuppföljning.

Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Varför ska jag välja Infobric Workorder över annan leverantör?
Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!
Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.
Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.
Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.
Vad kostar det?
Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.
Hur snabbt kan jag komma igång?
När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.
En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!
Kan jag själv välja vilka funktioner jag vill använda?
Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.