Stäng
Förenkla orderhanteringen idag.
Allt du behöver i ett och samma system – från förfrågan och offert hela vägen till projektuppföljning.
Få full koll på projekten.
Funktioner i urval.


Arbetsorder
Med vår arbetsorder får du bättre koll på vad som händer på fältet och riskerar inte att information tappas bort. Dessutom fakturerar ni snabbare och ökar lönsamheten.

Resursplanering
Schemalägg medarbetare och resurser på projekten och uppdatera schemat när du behöver. Med vår resursplanering får du effektivare arbetsdagar.

Kalkyl och offert
Räkna och få full koll på förtjänsten redan innan ett arbete drar igång. Du kan även skapa offerter baserat på kalkylen och skicka direkt till kunderna.

Projektuppföljning
Gör det enklare att följa upp projekten, löpande eller vid avslut. Med integrationer för leverantörsfakturor kan du dessutom samla alla kostnader på ett ställe.

Tidrapportering
Underlätta administrationen och arbetet ute på fältet. Använd som löneunderlag och för att fakturera alla debiterbara timmar.

Dokumenthantering
Få bättre ordning på dina dokument och slipp lokalt nedsparade filer. Rätt information blir tillgänglig för alla alltid.
Gratis guide
Från papper och penna till digital projekthantering.
Du, ditt företag och dina kunder har allt att vinna på att digitalisera er projekthantering! Men hur går du egentligen till väga när du väl har bestämt dig för att ta steget?
I denna guide svarar vi på alla dina frågor om varför du bör arbeta digitalt med era projekt. Vi berättar också om hur du kan genomföra förändringsarbetet så snabbt och smidigt som möjligt.
Läs guiden för att få både inspiration och konkret vägledning. Förhoppningsvis känns det sedan solklart för dig att ta första steget mot att pensionera det röriga papper och penna-systemet – en gång för alla!

Det säger våra kunder om oss.
Hygien Bygg
Hos Infobric Workorder får du

Allt samlat i molnet
Full koll på projekten oavsett om du är på fältet, på kontoret eller i tjänstebilen.

Personlig onboarding
Vi stöttar dig hela vägen och hjälper dig med implementeringen och att komma igång.

Pris efter behov
Betala bara för det ni behöver och växla enkelt upp med flera funktioner när ni växer.

Integrerat och klart
Vi är integrerade med de system ni redan använder, så att ni kan arbeta på som vanligt.
Snabbare och enklare.
Tidrapportering för det moderna företaget.
Funktionen Tidrapportering underlättar både för administrativ personal och fältpersonal. Du kan använda det som löneunderlag och för att säkerställa att alla debiterbara timmar faktiskt faktureras. Både tidrapportering och attestering kan göras direkt på det projekt eller den arbetsorder underlaget gäller. Du kan dessutom koppla tjänsten till ert affärs- och lönesystem.
Arbeta sömlöst och enkelt.
Dokumenthantering.
Sätt strukturen för ert dokumentarbete en gång för alla. Med hjälp av smidiga mallar, olika behörighetsnivåer och en genomgående mappstruktur hjälper tjänsten dig att få ordning och reda på dokumenten. Du kan dessutom redigera filerna direkt i systemet och slipper ladda ned, spara om och ladda om på nytt. Allt sparas i molnet och blir tillgängligt direkt.

”
Kundcitat.
Innan Infobric Workorder tappade vi 20 procent av all debiterbar tid varje månad och fick knappt verksamheten att gå runt, trots att vi var fullbokade.
- Mats Nilsson, VD, Bunkeflo Byggplåt.
Senaste nytt.
Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Varför ska jag välja Infobric Workorder över annan leverantör?
Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!
Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.
Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.
Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.
Vad kostar det?
Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.
Hur snabbt kan jag komma igång?
När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.
En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!
Kan jag själv välja vilka funktioner jag vill använda?
Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.