Stäng
Infobric Kunskap
Komplett guide för projekt- och arbetsorderhantering
I vår arbetsorderguide ger vi dig massor av smarta tips som är bra att tänka på när det är dags att skaffa eller byta projekthanteringsverktyg.
Fyll i dina uppgifter för att ladda ner guiden.

Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Varför ska jag välja Infobric Workorder över annan leverantör?
Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!
Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.
Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.
Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.
Vad kostar det?
Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.
Hur snabbt kan jag komma igång?
När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.
En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!
Kan jag själv välja vilka funktioner jag vill använda?
Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.