Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Det digitala kontoret blev verklighet för SafeTeam

SafeTeam använder sedan många år systemet Infobric Workorder – för projekthantering och arbetsorder. Johan Gustafsson, IT-chef på företaget, berättar att den största skillnaden sedan de gick över till systemet är att de en gång för alla blivit av med fysiska arbetsorder. Förr saknades ofta någon arbetsorder eller tidrapport som kunde ligga kvarglömd i en servicebil, något som gjorde det svårt att få till ett komplett fakturaunderlag.
Safeteam

– Tjänsten är snabb, välbyggd och har bra funktioner. Montörerna på fältet rapporterar sina tider direkt i appen. Det gör stor skillnad i det administrativa arbetet och hjälper oss att spara tid, säger Johan Gustafsson.

Tjänsten är snabb, välbyggd och har bra funktioner. Montörerna på fältet rapporterar sina tider direkt i appen. Det gör stor skillnad i det administrativa arbetet.

– Johan Gustafsson, IT-chef på SafeTeam

SafeTeam erbjuder sedan 50 år tillbaka säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De utformar, installerar och underhåller allt från lås, passersystem, larm, kameraövervakning till dörrautomatik inbrottsskydd och brandskydd. Företaget har kontor och butiker i Stockholm, Göteborg och Malmö men arbetar i hela Sverige.

KUNDBERÄTTELSE

Bunkeflo Byggplåt
Digitalt projekthanteringssystem gör faktureringsarbetet roligt för Bunkeflo Byggplåt.

KUNDBERÄTTELSE

Zeri Electric och Zeri VVS
Full koll på timmar och material sen Zeri började använda Infobric Workorder.

KUNDBERÄTTELSE

Spol och Industriservice
Infobric Workorders funktion för resursplanering sparar tid och ökar effektivteten.
Back to store
Close