Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

QUIZ: Hur effektiviserad är din arbetsplats?

Nu kan du, svart på vitt, få svar på var på effektiviseringsskalan du och ditt företag befinner er – och skulle det visa sig att det finns förbättringspotential – få tips om hur ni kan utveckla er struktur ytterligare. Det är lönsamt att arbeta effektivt – är ni effektivitetsproffs eller finns det enkla förbättringar som tar er till nästa nivå?
Ge dig själv ett poäng för varje påstående du känner igen dig och din verksamhet i.
  • Ni använder er av digitala arbetsorder.
  • Arbetsorder skickas ut direkt till medarbetarnas mobiltelefoner.
  • Era medarbetare dubbelbokas aldrig.
  • Ni har full koll på era aktuella arbeten.
  • Viktiga dokument försvinner inte.
  • Ni behöver aldrig använda er av papperslappar för att hålla koll.
  • Tidrapporteringen sker dagligen och digitalt.
  • Ni behöver inte jaga efter kompletterande information kring utförda uppdrag, exempelvis använt material eller nedlagda timmar.
  • Tidrapporteringen är aldrig, eller mycket sällan, ofullständig eller fel.
  • Ni kan ta betalt för alla debiterbara timmar då inga timmar glömts bort att rapporteras in.
  • Faktureringen mot kunderna sker snabbt – ofta samma dag som arbetet slutförts.
  • Det digitala underlaget överförs automatiskt till ert affärs- och lönesystem och ni slipper dubbelarbete.
  • Du upplever att det inte läggs speciellt mycket tid på det administrativa arbetet.

Resultat

10-13 poäng

Du är ett effektiviseringsproffs med full koll på dokumenten, uppdragen och administrationen. Du arbetar antagligen redan digitalt – grattis!

5-9 poäng

Du är den medelmåttiga effektiviseraren som vill arbeta smartare – men inte riktigt har de rätta verktygen. Du är en god bit på vägen mot att effektivisera verksamheten, men det finns utrymme för förbättring.

0-4 poäng

Du är den ineffektiva kämpen som lägger mycket tid på företagets administration, utan att det ger den effekt du önskar. Du, dina medarbetare och företaget kan vinna mycket på att digitalisera arbetsdagarna.

Vill du arbeta mer effektivt och digitalt?

Kontakta oss för att komma i gång med ett smidigare sätt att sköta företagets projekt, fakturering, uppföljning och administration – genom digital projekthantering.

Fler funktioner från Infobric Workorder.

Arbetsorder

Få stenkoll på orderhanteringen och fakturera både snabbare och mer precist. 

Resursplanering

Underlätta planeringen av resurser och medarbetare med smidig överblick och drag and drop.

Förenkla orderhanteringen idag

Alla moment du behöver i ett och samma system – från förfrågan och offert hela vägen till projektuppföljning.

Tidrapportering

Debiterbar och lönegrundande tidrapportering – direkt i systemet och via app.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Ska vi höras?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng