Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Enkla sätt att strukturera verktygsparken på så lite som en kvart

Vill du få struktur på din verktygspark men har ont om tid?
Ingen fara – baserat på hur mycket (eller lite) tid du kan avvara finns det enkla lösningar för att skapa bättre ordning. Här har vi samlat förslag på hur du får bättre koll på utrustningen när du har 15 minuter, 1 timme eller 1 dag över.
Kvinna i vit skyddshjälm visar man i orange skyddshjälm Infobric Workorder i mobilen

15 minuter över.

Påbörja arbetet med att registrera utrustningen i ett verktygsregister, till exempel indelat på olika kategorier och vilket lager de finns på. Du är nu på god väg att ha full koll på vad som faktiskt ingår i er verktygspark. Det gör det också enklare att hantera era resurser, se hur mycket de används, av vem och när. 

Vill du märka upp utrustningen på ett ännu enklare och mer tidseffektivt sätt? Enkla och smidiga hjälpmedel i den här processen är digital verktygshantering och QR-koder som du snabbt scannar för att få fram verktygsinformationen.

1 timme över.

Med en timme över hinner du leta fram viktiga dokument så som kvitton, garantier och manualer till era verktyg. Då finns de lättillgängliga ifall att utrustningen går sönder eller behöver service. När utrustningen servas regelbundet håller den längre – så du slipper onödiga kostnader för att ersätta utslitna verktyg.

Med digital verktygshantering får du hjälp att hålla koll på serviceintervaller och viktiga dokument i ett och samma system – så att ingenting riskerar att falla mellan stolarna.

1 dag över.

Underlätta framtida inventeringar genom att organisera lagret – testa att maskiner fungerar som de ska och gör er av med sådant som är slitet, sönder eller aldrig används. Genom att dessutom föra verktygsregister och i förebyggande syfte märka upp er utrustning blir era inventeringar både enklare och mer effektiva, vem längtar inte efter det?

Vill du göra det ännu enklare och mer tidseffektivt att skapa struktur i verktygsparken?

Vi hjälper er gärna att komma i gång med Infobric Workorders funktion för verktygshantering. Att arbeta digitalt är en lönsam investering som ger dig mer tid över i framtiden. Kontakta oss på info@infobricworkorder.se så berättar vi mer.

Fler funktioner från Infobric Workorder.

Arbetsorder

Få stenkoll på orderhanteringen och fakturera både snabbare och mer precist. 

Resursplanering

Underlätta planeringen av resurser och medarbetare med smidig överblick och drag and drop.

Förenkla orderhanteringen idag

Alla moment du behöver i ett och samma system – från förfrågan och offert hela vägen till projektuppföljning.

Tidrapportering

Debiterbar och lönegrundande tidrapportering – direkt i systemet och via app.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Ska vi höras?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng