Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

4 anledningar att använda Infobric Workorders verktygshantering

Värdefulla verktyg som får fötter, dålig koll på serviceintervaller och onödiga avbrott under arbetsdagen. Är du också trött på att inte veta var utrustningen är? Vi förstår det. Ett bra sätt att hålla koll på utrustningen är med vår lösning för verktygshantering. Låt oss i fyra snabba punkter förklara varför:
Fältpersonal i skyddshjälm använder Infobric Workorders verktygshantering i mobilen

1. Du slipper undra var utrustningen befinner sig.

I Infobric Workorder kan du på din dator, surfplatta eller via vår app i din telefon enkelt få en överblick över företagets verktyg och utrustning och deras placering – antingen i en samlad lista eller direkt inne på en arbetsorder.

2. Arbetet flyter på lättare.

Om du vet var utrustningen befinner sig blir det lättare att se vilken medarbetare som använder den just nu och hur länge. Du kan enkelt ange vem som är ansvarig över vilket verktyg och om det lånas ut mellan flera olika personer.

Med hjälp av lagerkontrollen ser du vad som finns inne på lager – perfekt för snabba puckar, oförutsedda händelser och brådskande uppdrag. Med verktygshantering flyter arbetet på lättare när fältpersonalen vet när ett verktyg är tillgängligt och vilken kollega som ansvarar för det.

3. Du sparar både tid och pengar.

Det hela är ganska enkelt – värdefull utrustning som inte försvinner behöver inte heller ersättas. Genom att slippa leta efter rätt utrustning minskar du onödiga och irriterande avbrott och kan arbeta mer tidseffektivt. Dessutom kan du hålla koll på vilka garantier som finns på vilken utrustning, eller vilka verktyg som behöver en servicegenomgång – på så sätt håller din utrustning längre.

4. Allt är samlat på en plats.

Verktygshantering hjälper dig inte bara med att hålla koll på din utrustning, det ser även till att till exempel viktiga garantidokument inte försvinner. I en samlad vy får du all nödvändig information på en och samma gång, helt digitalt. Säg hejdå till ostrukturerade skrivbord och handskfack, säg hej till verktygshantering!

Vill du också få koll på verktygsparken?

Infobric Workorders funktion för verktygshantering fungerar för alla typer av utrustning, verktyg och maskiner. Vi rekommenderar även att du kompletterar med våra QR-koder, som klistras fast på utrustningen, för att snabbt och enkelt kunna scanna den och sen välja var verktyget ska förflyttas.

Vill du veta mer? Hör av dig till oss på  info@infobricworkorder.se, vi finns här för att hjälpa dig!

Fler funktioner från Infobric Workorder.

Arbetsorder

Få stenkoll på orderhanteringen och fakturera både snabbare och mer precist. 

Resursplanering

Underlätta planeringen av resurser och medarbetare med smidig överblick och drag and drop.

Förenkla orderhanteringen idag

Alla moment du behöver i ett och samma system – från förfrågan och offert hela vägen till projektuppföljning.

Tidrapportering

Debiterbar och lönegrundande tidrapportering – direkt i systemet och via app.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Ska vi höras?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng