Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Din fordonspark är full av outnyttjad potential.

Vi hjälper dig frigöra den – genom smartare insikter och automatiserade rutiner som sparar tid, sänker kostnader och gör jobbet enklare för hela organisationen.

Fordonshantering är svårt.

En rörig, splittrad och tidskrävande värld. Vilka fordon har vi, nyttjas de, tar vi hand om dem, är vi regelefterlevande och följer vi våra miljömål?

Vi gör det enkelt.

Med oss får du enkelt en total överblick över dina fordon, hur dom används, relaterade kostnader och miljöpåverkan – allt på ett ställe.

Alla pratar om digitalisering. Vi får det att hända.

Över 20 år i branschen.

Vi har jobbat med uppkopplade fordon i över 20 år och arbetar tillsammans med några av Sveriges största fordonsägare.

Fordonsadministration på helt ny nivå.

Importera all fordonsinformation direkt från Transportstyrelsen. Ett helt nytt sätt att arbeta – som du bara hittar hos oss.

Integrerat med dina favoritsystem.

Vi vet att ni redan har fungerande system och rutiner. Därför funkar Infobric Fleet sömlöst med det ni använder idag – utan att ni behöver ändra ert arbetsflöde.

“Infobric motsvarar mina högt ställda krav. Deras förståelse för min vardag är mycket uppskattat och jag gillar företag som har tänkt till.”

– Patrik Porath, marknadschef Halle Plast

“Vi i ledningen kan släppa alla funderingar och sen har vi Infobrics kundtjänst som alltid finns tillgängliga.”

– Belsam Djehiche, HR och löneadministratör, Hemsö

9001:2015, 14001:2015, 27001:2013.

Självklart är vi ISO certifierade.

En support som finns där för dig.

Vår support sitter i samma hus som våra utvecklare. Tillsammans löser de dina problem.

Ingen bindningstid.

Vi förstår att din fordonspark kan förändras. Därför binder vi inte upp våra kunder.

Säkerhet och integritet är centrala frågor för oss.

Datasäkerhet är en del av vår kärnverksamheten.

Vårt löfte till branschen: Sveriges enklaste körjournal.

Vi brukar säga att vi har Sveriges enklaste körjournal. Det här är vad vi menar.

Installation som knappt är värd att kalla installation.

Vi har optimerat installationsflödet så att vem som helst kan installera. När enheten pluggas in i bilen läser den av VIN-nummer och vi hämtar alla fordonsinformation från Transportstyrelsen, innan du ens hunnit öppna appen.

Optimering av även de minsta detaljerna.

GPS fungerar oftast bra, men i områden med svag täckning, som tunnlar eller parkeringshus, kan det bli små avvikelser mot bilens faktiska mätarställning. Det behöver annars justeras manuellt i slutet av månaden.

 

Men med vår unika funktion hämtas mätarställningen direkt från bilen. Det gör körjournalen så korrekt som möjligt – utan att du behöver göra något. Det kanske låter som en extremt liten detalj, men det är där vi väljer att lägga ribban.

Automatisering och förenkling i varje steg.

Dina resor behöver kategoriseras som tjänst eller privat. En manuell handpåläggning som är svår att komma ifrån. Med ett arbetstidsfilter registreras resor på vissa dagar och inom visa tider automatiskt som tjänsteresor. Behöver du ändra kategori? I vår app swajpar du bara höger eller vänster.

Håller koll på trängselskatten.

Passager loggas automatiskt med tid och kostnad.

Förbättra ert körbeteende.

Jobba aktivt med att för bättra ert körbeteende med tydlig poängsättning.

Fungerar såklart för era elbilar.

Rätt underlag för milersättning.

Automatisera hanteringen av milersättning med smarta integrationer till lön- och ekonomisystem.

“Arbetstidsfilterfunktionen är något som alla använder idag. Den gör så att alla resor automatiskt registreras rätt. Det sparar verkligen mycket tid för oss.”

– Carl Stern, IF Metall

“Reseräkningen sköts helt automatiskt med integration mot lönesystemet. Det sparar mycket tid för vår administration.”

– Belsam Djehiche, HR och löneadministratör, Hemsö

Ditt rabatterade pris!

Starter

0

kr/mån
upp till 10 fordon

  • Automatiskt fordonsregister
  • Service & besiktning
  • Skaderapport
  • Ej uppkopplat fordon för 9:-
30% rabatt
Business

118

kr/mån
per uppkopplat fordon

Ordinarie pris 169 kr/mån.

  • Allt i starter
  • Elektronisk körjournal
  • Trängselskattshantering
  • Kartfunktion & geofence
  • Bilpool
  • Analys
  • Ej uppkopplat fordon för 9:-
30% rabatt
Pro

132

kr/mån
per uppkopplat fordon

Ordinarie pris 189 kr/mån.

  • Allt i Business
  • Körbeteende
  • Förar ID
  • Temperatur
  • Ej uppkopplat fordon för 9:-

Beställ idag för att ta del av ditt unika erbjudande.

Fyll i formuläret för att lägga en beställning. Vi kontaktar dig inom kort för att bekräfta ordern. Erbjudandet gäller fram till den 30 juni 2025. Läs fullständiga villkor här.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Fullständiga villkor.

30 % rabatt gäller vid nya avtal. Erbjudandet är giltigt till och med den 30 juni 2025. Rabatten gäller tills vidare.

Pris och betalningsvillkor

Infobric förbehåller sig rätten att justera priset vid förändringar i allmänna prislägen, ökade kostnader eller andra relevanta marknadsförhållanden. Prisändringar ska meddelas kunden i skälig tid före ikraftträdande.

Övriga villkor

Infobrics Allmänna villkor och Personuppgiftsbiträdesavtal gäller parallellt med dessa kampanjvillkor. Dessa utgör en integrerad del av avtalet.

Välkommen till byggbranschens digitala ekosystem.

Arbetsorderhantering med Infobric Workorder.

Digital arbetsorderhantering som följer processen från förfrågan till fakturering. Koppla dina resor från Fleet till specifik arbetsorder eller projekt och följ CO2-utsläpp eller kostnader.

Verktygshantering och spårning med Infobric Equipment.

Din digitala verktygslåda. Få mer kontroll, bättre överblick och ökad effektivitet i din verktygshantering. Bilarna från Fleet rapporterar in verktygens position automatiskt.

Maskinhantering med Infobric Machines.

Minskar onödiga driftstopp, förbättrar planeringen och säkerställer att dina maskiner används på rätt sätt.

Våra integrationer.

Vi förstår värdet av smidiga arbetsflöden och vet att varje företag har inarbetade processer och rutiner i andra typer av system som fungerar bra. Därför gör vi det enkelt för dig att börja använda vår plattform utan att förändra hela din etablerade infrastruktur – så att du kan fortsätta bygga på det arbetsflöde du redan har. På så vis får du ett nytt kraftfullt verktyg som inte bara förbättrar, utan som också förstärker era befintliga processer!

Fler tjänster till rabatterat pris.

Tillbaka till erbjudandets startsida
Tillbaka till erbjudandets startsida

Klicka här för att komma tillbaka till alla tjänster med rabatterat pris.

Läs mer
Digital arbetsorder
Digital arbetsorder

Arbetsorderhantering utvecklad för byggbranschen. Översikt och detaljerad insyn i projekten – från start till slut.

Läs mer
Hantering och spårning av verktyg
Hantering och spårning av verktyg

Hantera och spåra verktyg och annan utrustning digitalt. Mer kontroll, bättre överblick och ökad effektivitet.

Läs mer
Fortsätt handla
Stäng