Stäng
Koppla ihop din körjournal med EasyPark Företag och sänk dina parkeringskostnader.
Vi är alltid på jakt efter sätt att förenkla din vardag. Med vår integrering kan du nu enkelt koppla ditt EasyPark Företag-konto direkt till din körjournal. Inga krångliga inställningar – allt är designat för att vara så smidigt som möjligt.
Många företag betalar mer än de behöver för parkering. Det är lätt att glömma att avsluta parkeringen eller att betala extra ”för säkerhets skull”.
Med Infobric Fleet och EasyPark Företag sker allt automatiskt. När du kör iväg registrerar körjournalen att bilen har lämnat platsen, och parkeringen avslutas direkt i EasyPark Företag.
Det betyder att du bara betalar för den faktiska parkeringstiden.
Företag som använder Infobric Fleet och EasyPark Företag kan spara upp till 30% på sina parkeringskostnader.* Genom att automatisera parkeringen med Auto-stop betalar ni bara för den faktiska parkeringstiden och slipper överbetalningar.
Parkering och administration tar tid. För ett företag med 30 anställda som parkerar 4 gånger i veckan kan det innebära upp till 137 arbetsdagar per år på redovisning, parkering och administration
*Siffror från EasyPark. Faktiska besparingar varierar beroende på företagets parkeringsbeteende och nuvarande kostnader.
När du har Infobric Fleets elektroniska körjournal installerad i fordonet registreras varje parkering automatiskt. Systemet startar parkeringen när bilen stannar och avslutar den när du kör iväg. Du behöver inte göra något manuellt – allt sköts av körjournalen.
För att koppla Infobric Fleet till EasyPark Företag behöver du en elektronisk körjournal från Infobric, installerad i bilens OBD-uttag. Det är den som möjliggör kommunikationen mellan fordonet och parkeringstjänsten.
EasyPark Företag hanterar faktureringen för parkeringarna. Vill du veta mer om hur betalningen fungerar kan du läsa på deras webbplats EasyPark Företag
Företag som automatiserar sin parkering med Infobric Fleet och EasyPark Företag kan minska sina parkeringskostnader med upp till 30%, beroende på företagets parkeringsmönster och nuvarande hantering. Dessutom kan företag med många fordon spara hundratals timmar per år på minskad administration och enklare redovisning. De faktiska besparingarna varierar beroende på hur ofta fordonen parkeras och hur parkeringen hanteras idag.
Projekt- och arbetsorderhantering utvecklad för byggbranschen. Få både översikt och detaljerad insyn i projekten – från start till slut. Minska administrationen, få full koll på vinsten och öka produktiviteten.
En helhetslösning för full koll på utrustningen. Samla all data om dina maskiner, verktyg och annan utrustning i vår digitala plattform för bättre kontroll, översikt och effektivitet i din resurshantering...
Ta hjälp av vårt digitala verktyg för att effektivisera er uthyrning, lagerhantering och fakturering. En modern och smart lösning som gör det enkelt att hålla ordning på alla detaljer.