Våra paket
Vi har samlat alla våra tjänster i paket, framtagna för att du ska kunna välja just det du behöver. Anpassa Infobric Site efter dina behov – välj mellan Basic, Standard eller Plus.
Bli kontaktad
Har du tankar och funderingar? Vi hjälper dig. När du har skickat in formuläret kommer du att bli kontaktad av en av våra säljare.
Basic.
Basic är det grundläggande paketet för den lilla byggarbetsplatsen.
Här ingår grundfunktioner som personalhantering, närvarohantering, personalliggare, digitala kompetenser, återsamlingslista, UE-kedja och en mängd olika rapporter.
Från
290 KR
per månad och projekt.
Kom igång:
Har du ett aktivt projekt idag?
Basic innehåller det nödvändiga du behöver för en komplett närvarokontroll och accesshantering, precis som vi erbjudit tidigare. Detta är alltså grunden och det paket som du som kund till Infobric med grundläggande tjänster för byggarbetsplatsen har idag.
Logga in i webbtjänsten och utforska våra tjänster inom Basic. Du kan såklart när som helst uppgradera till våra andra paket Standard och Plus.
Är du kund men har inget aktivt projekt?
Klicka här för att Starta en arbetsplats. Du får automatiskt basicpaketet när du startar en ny arbetsplats, och kan såklart när som helst uppgradera till våra andra paket Standard och Plus.
Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
Är du inte kund sen innan?
Vi hjälper dig att aktivera basicpaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
-
Obegränsat antal användare
-
Kostnadsfri utbildning & support
-
Personalhantering
-
Närvaroregistrering med återsamlingslista
-
Personalliggare
-
Digital kompetenscertifikat
-
UE-kedja
-
Föranmälan företag
-
Mobilappen Ease CheckIn
-
Rapporter
Standard.
Öka säkerheten och produktiviteten med flera smarta funktioner för behörighetsstyrning, kommunikation och uppföljning.
I Standardpaketet får du förutom allt som ingår i Basic även accesshantering samt en mängd smarta funktioner. Med Meddelandefunktion kan platsledningen skicka ut meddelanden via appen Ease Checkin till alla som är anslutna till projektet. En egen kommunikationsplattform
där man kan kommunicera all viktig information på ett enkelt och smidigt sätt Geofence ger möjlighet att kräva fysisk närvaro inom ett avgränsat område vid incheckning med appen. Fokuskompetenser ger dig koll på vilka personer som har viktiga kompetenser som behövs på byggarbetsplatsen, t.ex. Safe Construction Training, HLR, Neta arbeten eller några av de andra 365 kompetenserna som finns i ID06 kompetensdatabas.
Från
395 KR
per månad och projekt.
Kom igång:
Har du ett aktivt projekt idag?
Gå in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med standardpaketet.
Är du kund men har inget aktivt projekt?
Klicka här för att Starta en arbetsplats. Gå sedan in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med standardpaketet.
Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
Är du inte kund sen innan?
Vi hjälper dig att aktivera standardpaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
-
Obegränsat antal användare
-
Kostnadsfri utbildning & support
-
Personalhantering
-
Närvaroregistrering med återsamlingslista
-
Personalliggare
-
Digital kompetenscertifikat
-
UE-kedja
-
Föranmälan företag
-
Mobilappen Ease CheckIn
-
Rapporter
-
Accesshantering
-
Meddelandefunktion
-
Geofence
-
Fokuskompetenser
Plus.
Pluspaketet innehåller allt du behöver för full kontroll på din byggarbetsplats. Här ingår givetvis alla tjänster i både basic- och standardpaketen men även Leverantörsuppföljning.
Leverantörsuppföljning ger platsledningen full kontroll över underentreprenörer i all led. Tjänsten säkerställer att företag som är eller ska vara verksamma på företagets arbetsplatser uppfyller seriositetskrav på t.ex. betald F-skatt, arbetsgivaravgifter, momsinbetalning, skulder och andra kravparametrar.
Från
730 KR
per månad och projekt.
Kom igång:
Har du ett aktivt projekt idag?
Gå in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med pluspaketet.
Är du kund men har inget aktivt projekt?
Klicka här för att Starta en arbetsplats. Gå sedan in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med pluspaketet.
Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
Är du inte kund sen innan?
Vi hjälper dig att aktivera pluspaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
-
Obegränsat antal användare
-
Kostnadsfri utbildning & support
-
Personalhantering
-
Närvaroregistrering med återsamlingslista
-
Personalliggare
-
Digital kompetenscertifikat
-
UE-kedja
-
Föranmälan företag
-
Mobilappen Ease CheckIn
-
Rapporter
-
Accesshantering
-
Meddelandefunktion
-
Geofence
-
Fokuskompetenser
-
Leverantörsuppföljning arbetsplats
-
Leverantörsuppföljning enterprise
Månadskostnad baserad på ordervärdet på ditt projekt.
Projektvärde MSEK | Basic | Standard | Plus |
---|---|---|---|
0 - 2 | 290 kr/mån | 395 kr/mån | 730 kr/mån |
2 - 10 | 585 kr/mån | 805 kr/mån | 1 450 kr/mån |
10 - 25 | 870 kr/mån | 1 200 kr/mån | 2 180 kr/mån |
25 - 50 | 1 170 kr/mån | 1 600 kr/mån | 2 900 kr/mån |
50 - 100 | 1 450 kr/mån | 2 000 kr/mån | 3 650 kr/mån |
100 - 200 | 1 740 kr/mån | 2 400 kr/mån | 4 360 kr/mån |
200 - 500 | 2 030 kr/mån | 2 800 kr/mån | 5 160 kr/mån |
500 - 1000 | 2 300 kr/mån | 3 200 kr/mån | 5 960 kr/mån |
1000 - | 2 600 kr/mån | 3 750 kr/mån | 7 400 kr/mån |
Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.
För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.
För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.
Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.
Instruktioner för detta finns här: