Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Våra paket

Vi har samlat alla våra tjänster i paket, framtagna för att du ska kunna välja just det du behöver. Anpassa Ease Construction efter dina behov – välj mellan Basic, Standard eller Plus.

Bli kontaktad

Har du tankar och funderingar? Vi hjälper dig. När du har skickat in formuläret kommer du att bli kontaktad av en av våra säljare.

Jag godkänner Integritetspolicy
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Basic.

Basic är det grundläggande paketet byggarbetsplatsen behöver för att vardagen ska fungera på ett smidigt sätt.

Från

260 KR

per månad och projekt.

Kom igång:

Basic innehåller det nödvändiga du behöver för en komplett närvarokontroll och accesshantering, precis som vi erbjudit tidigare. Detta är alltså grunden och det paket som du som kund till Infobric med grundläggande tjänster för byggarbetsplatsen har idag.  

 

Logga in i webbtjänsten och utforska våra tjänster inom Basic. Du kan såklart när som helst uppgradera till våra andra paket Standard och Plus. 

Klicka här för att Starta en arbetsplats. Du får automatiskt basicpaketet när du startar en ny arbetsplats, och kan såklart när som helst uppgradera till våra andra paket Standard och Plus.

 

Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.

Vi hjälper dig att aktivera basicpaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.

  • Obegränsat antal användare
  • Kostnadsfri utbildning & support
  • Personalhantering
  • Närvaroregistrering med återsamlingslista
  • Accesshantering
  • Personalliggare
  • Digital kompetenscertifikat
  • UE-kedja
  • Föranmälan företag
  • Mobilappen Ease CheckIn
  • Rapporter

Standard.

Öka säkerheten och produktiviteten med flera smarta funktioner för kommunikation och uppföljning.

Med Standardpaketet får man förutom alla grundfunktioner i Basic även vår helt nya
Meddelandefunktion där platsledningen kan skicka ut meddelanden direkt via appen
Ease Checkin till alla som är anslutna till projektet. En egen kommunikationsplattform
där man kan kommunicera all viktig information på ett enkelt och smidigt sätt. Man får även den nya funktionen geofence som innebär att man kan kräva fysisk närvaro inom ett avgränsat område vid incheckning med appen.

Utöver det innehåller Standard även tjänsten Fokuskompetenser, en räddare i nöden när ni vill ha koll på vilka personer som har viktiga kompetenser, t.ex. Safe Construction Training, HLR, heta arbeten eller några av de andra 365 kompetenserna som finns i ID06 kompetensdatabas.

Från

360 KR

per månad och projekt.

Kom igång:

Gå in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på  "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med standardpaketet.

Klicka här för att Starta en arbetsplats. Gå sedan in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med standardpaketet.

Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.

Vi hjälper dig att aktivera standardpaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.

  • Obegränsat antal användare
  • Kostnadsfri utbildning & support
  • Personalhantering
  • Närvaroregistrering med återsamlingslista
  • Accesshantering
  • Personalliggare
  • Digital kompetenscertifikat
  • UE-kedja
  • Föranmälan företag
  • Mobilappen Ease CheckIn
  • Rapporter
  • Meddelandefunktion
  • Geofence
  • Fokuskompetenser

Plus.

Pluspaketet är en smällfull verktygslåda med extra allt! Här ingår givetvis alla tjänster i både basic- och standardpaketen men även vår nya tjänst Leverantörsuppföljning.

Leverantörsuppföljning är en helt ny digital tjänst som ger platsledningen full kontroll över underentreprenörer i all led. Tjänsten säkerställer att företag som är eller ska vara verksamma på företagets arbetsplatser uppfyller seriositetskrav på t.ex. betald F-skatt, arbetsgivaravgifter, momsinbetalning, skulder och andra kravparametrar.

Från

660 KR

per månad och projekt.

Kom igång:

Gå in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på  "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med pluspaketet.

Klicka här för att Starta en arbetsplats. Gå sedan in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på  "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med pluspaketet. 

Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.

Vi hjälper dig att aktivera pluspaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.

  • Obegränsat antal användare
  • Kostnadsfri utbildning & support
  • Personalhantering
  • Närvaroregistrering med återsamlingslista
  • Accesshantering
  • Personalliggare
  • Digital kompetenscertifikat
  • UE-kedja
  • Föranmälan företag
  • Mobilappen Ease CheckIn
  • Rapporter
  • Meddelandefunktion
  • Geofence
  • Fokuskompetenser
  • Leverantörsuppföljning arbetsplats
  • Leverantörsuppföljning enterprise

Månadskostnad baserad på ordervärdet på ditt projekt.

Projektvärde MSEK Basic Standard Plus
0 - 2 260 kr/mån 360 kr/mån 660 kr/mån
2 - 10 530 kr/mån 730 kr/mån 1 320 kr/mån
10 - 25 790 kr/mån 1090 kr/mån 1 980 kr/mån
25 - 50 1060 kr/mån 1 450 kr/mån 2 640 kr/mån
50 - 500 1 320 kr/mån 1 820 kr/mån 3 300 kr/mån
500 - 1 000 1 700 kr/mån 2 550 kr/mån 4 650 kr/mån
1 000 - 2 200 kr/mån 3 300 kr/mån 6 000 kr/mån

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.

 

Starta via Infobric

Avsluta och arkivera via Infobric

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.

 

Systemanvändare via Infobric

För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.

 

Registrera företag för grundavtal

För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.

 

Anslut en regbox

Ta bort enhet via Infobric

 

Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.

Instruktioner för detta finns här:

 

Lägg till/ta bort platsadministratör och konfiguratör

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicy
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsätt handla
Stäng