Våra paket
Vi har samlat alla våra tjänster i paket, framtagna för att du ska kunna välja just det du behöver. Anpassa Ease Construction efter dina behov – välj mellan Basic, Standard eller Plus.
Bli kontaktad
Har du tankar och funderingar? Vi hjälper dig. När du har skickat in formuläret kommer du att bli kontaktad av en av våra säljare.
Basic.
Basic är det grundläggande paketet byggarbetsplatsen behöver för att vardagen ska fungera på ett smidigt sätt.
Här ingår alla grundfunktioner som personalhantering, närvaro- och rättighetshantering, personalliggare, digitala kompetenser, återsamlingslista, UE-kedja och en mängd olika rapporter.
Från
260 KR
per månad och projekt.
Kom igång:
Har du ett aktivt projekt idag?
Basic innehåller det nödvändiga du behöver för en komplett närvarokontroll och accesshantering, precis som vi erbjudit tidigare. Detta är alltså grunden och det paket som du som kund till Infobric med grundläggande tjänster för byggarbetsplatsen har idag.
Logga in i webbtjänsten och utforska våra tjänster inom Basic. Du kan såklart när som helst uppgradera till våra andra paket Standard och Plus.
Är du kund men har inget aktivt projekt?
Klicka här för att Starta en arbetsplats. Du får automatiskt basicpaketet när du startar en ny arbetsplats, och kan såklart när som helst uppgradera till våra andra paket Standard och Plus.
Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
Är du inte kund sen innan?
Vi hjälper dig att aktivera basicpaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
-
Obegränsat antal användare
-
Kostnadsfri utbildning & support
-
Personalhantering
-
Närvaroregistrering med återsamlingslista
-
Accesshantering
-
Personalliggare
-
Digital kompetenscertifikat
-
UE-kedja
-
Föranmälan företag
-
Mobilappen Ease CheckIn
-
Rapporter
Standard.
Öka säkerheten och produktiviteten med flera smarta funktioner för kommunikation och uppföljning.
Med Standardpaketet får man förutom alla grundfunktioner i Basic även vår helt nya
Meddelandefunktion där platsledningen kan skicka ut meddelanden direkt via appen
Ease Checkin till alla som är anslutna till projektet. En egen kommunikationsplattform
där man kan kommunicera all viktig information på ett enkelt och smidigt sätt. Man får även den nya funktionen geofence som innebär att man kan kräva fysisk närvaro inom ett avgränsat område vid incheckning med appen.
Utöver det innehåller Standard även tjänsten Fokuskompetenser, en räddare i nöden när ni vill ha koll på vilka personer som har viktiga kompetenser, t.ex. Safe Construction Training, HLR, heta arbeten eller några av de andra 365 kompetenserna som finns i ID06 kompetensdatabas.
Från
360 KR
per månad och projekt.
Kom igång:
Har du ett aktivt projekt idag?
Gå in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med standardpaketet.
Är du kund men har inget aktivt projekt?
Klicka här för att Starta en arbetsplats. Gå sedan in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med standardpaketet.
Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
Är du inte kund sen innan?
Vi hjälper dig att aktivera standardpaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
-
Obegränsat antal användare
-
Kostnadsfri utbildning & support
-
Personalhantering
-
Närvaroregistrering med återsamlingslista
-
Accesshantering
-
Personalliggare
-
Digital kompetenscertifikat
-
UE-kedja
-
Föranmälan företag
-
Mobilappen Ease CheckIn
-
Rapporter
-
Meddelandefunktion
-
Geofence
-
Fokuskompetenser
Plus.
Pluspaketet är en smällfull verktygslåda med extra allt! Här ingår givetvis alla tjänster i både basic- och standardpaketen men även vår nya tjänst Leverantörsuppföljning.
Leverantörsuppföljning är en helt ny digital tjänst som ger platsledningen full kontroll över underentreprenörer i all led. Tjänsten säkerställer att företag som är eller ska vara verksamma på företagets arbetsplatser uppfyller seriositetskrav på t.ex. betald F-skatt, arbetsgivaravgifter, momsinbetalning, skulder och andra kravparametrar.
Från
660 KR
per månad och projekt.
Kom igång:
Har du ett aktivt projekt idag?
Gå in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med pluspaketet.
Är du kund men har inget aktivt projekt?
Klicka här för att Starta en arbetsplats. Gå sedan in i webbtjänsten Ease Construction och klicka på "Arbetsplatsinställningar" och sen "Produktpaket" för att snabbt komma igång med pluspaketet.
Du kan också kontakta en säljare som hjälper dig att komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
Är du inte kund sen innan?
Vi hjälper dig att aktivera pluspaketet och komma igång. Klicka här för att kontakta en säljare.
-
Obegränsat antal användare
-
Kostnadsfri utbildning & support
-
Personalhantering
-
Närvaroregistrering med återsamlingslista
-
Accesshantering
-
Personalliggare
-
Digital kompetenscertifikat
-
UE-kedja
-
Föranmälan företag
-
Mobilappen Ease CheckIn
-
Rapporter
-
Meddelandefunktion
-
Geofence
-
Fokuskompetenser
-
Leverantörsuppföljning arbetsplats
-
Leverantörsuppföljning enterprise
Månadskostnad baserad på ordervärdet på ditt projekt.
Projektvärde MSEK | Basic | Standard | Plus |
---|---|---|---|
0 - 2 | 260 kr/mån | 360 kr/mån | 660 kr/mån |
2 - 10 | 530 kr/mån | 730 kr/mån | 1 320 kr/mån |
10 - 25 | 790 kr/mån | 1090 kr/mån | 1 980 kr/mån |
25 - 50 | 1060 kr/mån | 1 450 kr/mån | 2 640 kr/mån |
50 - 500 | 1 320 kr/mån | 1 820 kr/mån | 3 300 kr/mån |
500 - 1 000 | 1 700 kr/mån | 2 550 kr/mån | 4 650 kr/mån |
1 000 - | 2 200 kr/mån | 3 300 kr/mån | 6 000 kr/mån |
Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.
För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.
För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.
Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.
Instruktioner för detta finns här: