Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Så fick MSW Servicebolag bättre kontroll på tids- och materialåtgången

MSW Servicebolag i Löddeköpinge AB hade tidigare en väldigt traditionell pappersadministration. I takt med att företaget växte kände ägarna att pappershanteringen blev svårhanterlig och ohållbar. Därför började de söka efter ett digitalt projekthanteringssystem och hittade Infobric Workorder.
MSW Servicebolag
Närheten till Infobrics kontor var en viktig anledning till att valet föll på dem.
– Närheten är viktigare för oss än något annat. Vi gillar att vi enkelt kan ses och diskutera saker när det behövs, säger Mikael Dahlgren, ägare på MSW Servicebolag.

Framför allt har arbetet blivit lättare för oss som sitter med det administrativa, vi kan planera och följa upp projekten på ett helt annat sätt.

– Mikael Dahlgren, ägare på MSW Servicebolag.

Dessutom tycker Mikael Dahlgren att Infobrics utbildningar håller en hög standard och att den löpande kommunikationen har varit bra.
– Jag rekommenderar Infobric Workorder av den enkla anledningen att jag tycker systemet är bra. Infobric har även sedan start varit lyhörda för våra behov och vi har därför fått det system vi behöver. Idag har vi en tydlig struktur på våra arbetsorder och därför också bättre kontroll på tidsåtgång och material. Framför allt har arbetet blivit lättare för oss som sitter med det administrativa, vi kan planera och följa upp projekten på ett helt annat sätt, säger Mikael Dahlgren.
MSW Servicebolag i Löddeköpinge AB ägs och drivs sedan 2003 av Ola Åkesson och Mikael Dahlgren. Företaget monterar hissar både i Sverige och utomlands. Dessutom utför MSW Servicebolag även elinstallationer vid nyproduktion, om- och tillbyggnation, underhåll samt reparation av befintliga installationer. Kundkretsen består av privatpersoner, företag, kommuner och bostadsrättsföreningar.

KUNDBERÄTTELSE

Bunkeflo Byggplåt
Digitalt projekthanteringssystem gör faktureringsarbetet roligt för Bunkeflo Byggplåt.

KUNDBERÄTTELSE

Veidekke Asfalt

Infobric Workorders digitala arbetsorder ger Veidekke Asfalt bättre rutiner och ökad lönsamhet.

KUNDBERÄTTELSE

Elaffären i Vinberg AB
Infobric Workorder minskar risken för misstag, effektiviserar fakturaprocessen och underlättar schemaläggningen.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng