Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Närvarolista i realtid - i mobilen.

Få koll på närvaron direkt i appen Ease CheckIn.

Öppna appen och få koll på närvaron direkt.

Med en uppdaterad närvarolista i realtid får du full kontroll direkt i mobilen. Det blir enkelt att se vem som är på plats och vilka som har glömt att checka in eller ut, även när du inte sitter vid datorn och håller koll på närvaron i Infobric Site.

Funktionen ökar säkerheten genom att göra det möjligt att snabbt identifiera alla som är på plats vid olyckor eller nödsituationer. Den hjälper också till att säkerställa att alla på plats följer de regler och krav som gäller, genom att du kan följa upp på in- och utcheckningar. 

Få koll på hela arbetsplatsen - och individen.

Genom att klicka på Närvarolista får du smidigt upp en fullständig överblick över alla närvarande. Du kan sedan klicka dig vidare in på en individ och få ytterligare information om denne har checkat in korrekt eller missat en in- eller utcheckning.

Säkerställ att informationen når ut.

Närvarolista i appen gör det enklare att följa upp på närvaron och säkerställa att alla är korrekt registrerade i realtid utan att du behöver tillgång till din dator, vilket ytterligare förbättrar personalliggaren och säkerheten på arbetsplatsen.

En korrekt närvarolista är viktigt för att följa lagen, för att ha koll vid händelse av en nödsituation och för att kunna säkerställa att viktig information som du skickar ut genom Meddelandefunktionen nås av alla inne på bygget. 

Effektiv och smidig närvarokoll.

Ökad säkerhet.

En aktuell närvarolista gör det möjligt att snabbt identifiera alla som är på plats vid olyckor eller nödsituationer.

Säkerställ kravefterlevnad.

Följ upp på in- & utcheckningar för att säkerställa att alla på plats lever upp till regler och krav.

Effektivare kommunikation.

Platsadministratören kan lättare kontakta och informera de personer som är på plats.

Kom igång med närvarolista.

Närvarolista i appen är en av alla smarta funktioner som du hittar i vårt standardpaket. Standardpaketet hjälper dig att öka säkerheten och produktiviteten med flera smarta funktioner för kommunikation och uppföljning.

Läs mer om Standardpaketet
Läs mer om Standardpaketet

Fler smarta funktioner i appen

Virtuellt staket med Geofence.

Aktivera krav på närvaro inom ett digitalt avgränsat område vid incheckning med appen. Med virtuella staket runt projektet kan du vara säker på att alla är på plats på bygget när de checkar in, så att du har en uppdaterad närvarolista vid en evakuering.

Läs mer
Öppna dörrar och grindar.

Att hantera in- och utflödet av transportfordon och besökare kan vara krångligt. Vi har gjort det enkelt! Använd fjärröppning för att öppna dörrar till bodar och våra person- och fordonsgrindar med appen - var du än befinner dig.

Läs mer
Nå ut till alla med meddelandefunktion.

En utmaning på en byggarbetsplats är att nå ut till alla med viktig information. Med meddelandefunktionen i Infobric Site kan platsadministratörer skicka meddelanden till alla. Funktionen ser till att alla får samma information samtidigt.

Läs mer
Plats- & tidsinställda påminnelser.

Ställ in tidsbaserade och platsbaserade påminnelser i appen Ease CheckIn för in- och utcheckning i ett geofenceområde. Påminnelsen plingar till som en notis i telefonen vid valt klockslag om du glömmer checka in eller ut.

Läs mer

Ladda ner appen Ease CheckIn kostnadsfritt.

ikon Google play
Appstore badge

Vanliga frågor och svar

Hur startar och avslutar jag en arbetsplats i Infobric Site?
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.
Hur skapar jag användarkonto?
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.
Ny kund till Infobric, hur registrerar jag mitt företag?
För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.
Hur lägger jag till och tar bort en Regbox?
För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen. Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.

Jag vill bli kontaktad

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Relaterat innehåll.

Meddelandefunktion
Meddelandefunktion

Nå ut med viktig information. Med meddelandefunktion i Ease CheckIn kan platsadministratörer smidigt skicka meddelanden till alla på bygget.

Läs mer
Geofence
Geofence

Aktivera krav på närvaro inom ett digitalt avgränsat område vid incheckning med appen Ease CheckIn och säkerställ att alla är på plats på bygget när de checkar in.

Läs mer
Öppna grindar och dörrar med mobilen
Öppna grindar och dörrar med mobilen

Använd fjärröppning för att underlätta vid besök eller fordonsleveranser på byggarbetsplatsen. Grinden eller dörren öppnas smidigt – även på distans.

Läs mer
Fortsätt handla
Stäng