Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Återsamling direkt i mobilen.

Få snabb överblick och räkna in personal vid evakuering – tryggt, enkelt och direkt i Ease CheckIn.

Ett effektivt stöd vid händelse av en evakuering.

När något händer måste du kunna agera snabbt. Med återsamlingslistan i Ease CheckIn får du ett enkelt och tillgängligt verktyg för att hantera eventuella evakueringar.

Skapa listan direkt från aktuell närvarodata och börja räkna in personer i realtid – direkt i mobilen, oavsett var du befinner dig. 

För att använda Återsamlingslistan behöver Närvarolista vara aktiverad på arbetsplatsen.

Kom igång med återsamlingslista
Kom igång med återsamlingslista

När du behöver få koll – direkt.

Starta återsamlingen direkt från närvarolistan i Ease CheckIn. Alla som registrerat närvaro, oavsett om det skett via en incheckning eller inpassering via en grind, dörr eller smartlås, visas automatiskt. Du har även möjlighet att inkludera personer som varit inne tidigare under dagen.

Räkna in personal med ett tryck – varje inräknad person får en tidsstämpel och sorteras i den ordning de räknas in. De som ännu inte är inräknade visas alfabetiskt för att göra det enkelt att hitta personer, och inom kort kommer det dessutom gå att söka efter personer för att göra det ännu smidigare. 

En röd indikator i appen visar att en återsamling pågår, även om du lämnar listan tillfälligt.

Effektivitet när det verkligen gäller.

Snabb överblick i mobilen.

Få direkt tillgång till aktuell närvaro och börja räkna in utan att lämna byggarbetsplatsen.

Enkel att använda vid skarpa lägen.

Tydlig struktur, inga onödiga val – bara ett effektivt stöd när det verkligen behövs.

Lokal lagring och export.

Listan sparas i din enhet och kan enkelt exporteras som PDF vid behov.

Kom igång med Återsamlingslista.

Återsamlingslista i appen är en av alla smarta funktioner som du hittar i vårt standardpaket. Standardpaketet hjälper dig att öka säkerheten och produktiviteten med flera smarta funktioner för kommunikation och uppföljning.

Guide: Så här fungerar återsamlingslistan

Läs mer om Standardpaketet
Läs mer om Standardpaketet

Fler smarta funktioner i appen.

Virtuellt staket med Geofence.

Aktivera krav på närvaro inom ett digitalt avgränsat område vid incheckning med appen. Med virtuella staket runt projektet kan du vara säker på att alla är på plats på bygget när de checkar in, så att du har en uppdaterad närvarolista vid en evakuering.

Läs mer
Öppna dörrar och grindar.

Att hantera in- och utflödet av transportfordon och besökare kan vara krångligt. Vi har gjort det enkelt! Använd fjärröppning för att öppna dörrar till bodar och våra person- och fordonsgrindar med appen - var du än befinner dig.

Läs mer
Nå ut till alla med meddelandefunktion.

En utmaning på en byggarbetsplats är att nå ut till alla med viktig information. Med meddelandefunktionen i Infobric Site kan platsadministratörer skicka meddelanden till alla. Funktionen ser till att alla får samma information samtidigt.

Läs mer
Plats- & tidsinställda påminnelser.

Ställ in tidsbaserade och platsbaserade påminnelser i appen Ease CheckIn för in- och utcheckning i ett geofenceområde. Påminnelsen plingar till som en notis i telefonen vid valt klockslag om du glömmer checka in eller ut.

Läs mer
Närvarolista i realtid.

Med en uppdaterad närvarolista i realtid får du full kontroll direkt i mobilen. Det blir enkelt att se vem som är på plats och vilka som har glömt att checka in eller ut, även när du inte sitter vid datorn och håller koll på närvaron i Infobric Site.

Läs mer

Ladda ner appen Ease CheckIn kostnadsfritt.

ikon Google play
Appstore badge

Vanliga frågor och svar

Hur startar och avslutar jag en arbetsplats i Infobric Site?
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.
Hur skapar jag användarkonto?
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.
Ny kund till Infobric, hur registrerar jag mitt företag?
För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.
Hur lägger jag till och tar bort en Regbox?
För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen. Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.

Jag vill bli kontaktad

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsätt handla
Stäng