Digitalt uthyrningssystem
Ett molnbaserat system för uthyrning, lagerhantering och fakturering. Kom igång med en av branschens mest moderna och effektiva uthyrningslösningar.
Branschens modernaste och mest effektiva uthyrningslösning.
Systemet har utvecklats med den senaste webbtekniken och används många av branschens mest lönsamma och framåtblickande uthyrare. Lösningen är skräddarsydd för företag som hyr ut maskiner och utrustning, både internt och externt.

Komplett hantering av resurser.
Med komplett och smart resurshantering kan du enkelt hålla koll på och optimera din uthyrningsverksamhet. Se orderöversikt och planera uthyrning, besiktningar och projekt.


Hantering av prislistor.
Ha kontroll över viktiga prisstrukturer och hantera uthyrning och försäljning på samma ställe.
Prognoser och rapporter.
Se prognoser, statistik och trender för att optimera försäljning lönsamhet.


Effektiv faktureringsmodul.
Ha fullständig överblick över all fakturering, vare sig den ska skickas periodiskt eller direkt, helt digitalt.
Service och underhåll.
Utför effektiva årliga kontroller, service och besiktning genom vår smarta funktioner för service och underhåll.


Hantera överanvädning.
Spåra utrustning som används på betalfria dagar med smarta, integrerade rapporter – direkt i uthyrningssystemet.
Positionering och övervakning.
Få koll på var maskinerna befinner sig, vart det har har varit och hur de nyttjats inom specifika intervall.

Vår prismodell.
Business
-
1 användarlicens
-
Obegränsat objektregister
-
Obegränsat artikelregister
-
Obegränsat depåregister
-
Avtalshantering
-
Lagerstatus
-
Kundlogin
-
Användarsupport ingår
Pro
-
Allt i Business
-
1 användarlicens
-
Order
-
Transport
-
Service
Enterprice
-
Allt i Pro
-
Licenspaket för användare
-
Single-Sign-On
-
Integrationer
Tillägg
-
Extra licens 500:- / st
-
Integration 350:- / st
-
Övrigt
-
Onboarding 25 000:-
-
Nya integrationer - timtaxa
-
Dataimport - timtaxa
-
Anpassade utskrifter - timtaxa
-
Teknisk support - timtaxa
-
Utbildningspaket - timtaxa
Vår prismodell.
Starter
Per användare – 799:-
Etablering – 25 000:-
1 499:-
per månad
- Webb- och mobilvy
- Kundregister
- Avtalshantering
- Artikelregister
- Uthyrningsöversikt
- Support:
- Chat vardagar 8-17
- Supportsida
Business
Per användare – 699:-
Etablering – 25 000:-
2 999:-
per månad
Allt i starter plus
- Fakturering
- Försäljning & arbetsorder
- Service och underhåll
- Möljighet till intergrationer
Pro
Per användare – 599:-
Etablering – 25 000:-
4 999:-
per månad
Allt i Business plus
- Statistik och rapporter
- Inkops och leverantörshantering
- Transportlista
- Anläggingsregister (kommer snart)
- Depåhantering (Upp till 3st)
Enterprise
Per användare – Offert
Etablering – Offert
Offert
–
Allt i Pro plus
- Customer Success Manager
- SLA
- API anpassade intergrationer
Tilläggstjänster
- 2nd line support, 30min - 495:-
- Specialutveckling 60min - 1350:-
- Extra depå, per månad - 500:-
- Integration, per månad - 350:-
Fler tjänster.

Förmånsbil
Förenkla för både förare och ekonomiavdelning. Automatisk körjournal med trängselskattshantering och milersättning.

Företagsbil
Se hur företagsbilarna används, var dom befinner sig och automatisera hanteringen av körjournal, service och besiktning.

Service & underhåll
Digitalt verktyg för service och underhåll. Se larm och felkoder i systemet, boka service och besiktningar och meddela dina förare.