Stäng
Slipp dubbelarbete när systemen pratar med varandra. Öka lönsamheten när du dessutom snabbar upp faktureringsflödet, och kan fakturera oftare.
När du integrerar ett ekonomi- eller affärssystem med Infobric Workorder så synkroniseras data om dina projekt automatiskt och i realtid mellan systemen. Det gör det enklare för ekonomiansvarig och annan personal att samarbeta – då ni kan vara trygga i att ni alltid har samma information om era arbeten. Då minskar ni både mängden dubbelarbete ni behöver göra och risken för fel. Det gör fakturerings- och kostnadsprocesser smidigare och mer pålitliga, vilket ger alla på företaget en enklare vardag.
BL Administration är ett ekonomisystem från Björn Lunden som hanterar bokföring, fakturering, bokslut, deklarationer och löner.
Briljant Ekonomisystem är en programvara för redovisning som hanterar bokföring, fakturering, bokslut, deklarationer och löner.
Fortnox är ett affärssystem som hanterar ekonomi, administration, fakturering, lagerhantering och andra affärsrelaterade uppgifter.
Monitor är ett affärssystem som hanterar tillverkning, försäljning, inköp, lager, tidrapportering, leverantörsfakturor och bokföring.
Visma Administration 1000 är ett ekonomisystem med grundläggande funktioner för bokföring, fakturering och kundreskontra.
Visma Administration 2000 är ett ekonomisystem med utökade funktioner för lagerhantering, projektredovisning och rapportering.
Om våra standardintegrationer inte täcker dina behov, erbjuder vårt API en flexibel lösning för att skapa egna integrationer. Med vårt API kan du enkelt synkronisera kund- och artikelregister, hantera arbetsorder och hämta fakturaunderlag med den precision som krävs för dina specifika affärsprocesser.
Infobric Workorder API är både användarvänligt och skalbart, vilket gör det möjligt att bygga integrationer som passar dina unika krav. Oavsett om du vill anpassa ett befintligt system eller utveckla nya funktioner, ger vårt API dig full kontroll över dataflödet och funktionaliteten.
För mer information och dokumentation, kontakta oss gärna.
Fyll i formuläret för att få en förhandsvisning av produkten och se hur vi kan göra ditt arbete enklare. När vi har tagit emot dina uppgifter hör vi av oss för att boka en tid för en genomgång tillsammans.
Automatiserar manuellt arbete för förare, fordonsansvarig och ekonomi. Med vårt kompletta fordonsregister kan du enkelt hanterar serviceärenden, fordonskostnader, elektroniska körjournaler och mycket mer.
En helhetslösning för full koll på utrustningen. Samla all data om dina maskiner, verktyg och annan utrustning i vår digitala plattform för bättre kontroll, översikt och effektivitet i din resurshantering...
Ta hjälp av vårt digitala verktyg för att effektivisera er uthyrning, lagerhantering och fakturering. En modern och smart lösning som gör det enkelt att hålla ordning på alla detaljer.