- Ni använder er av digitala arbetsorder.
- Arbetsorder skickas ut direkt till medarbetarnas mobiltelefoner.
- Era medarbetare dubbelbokas aldrig.
- Ni har full koll på era aktuella arbeten.
- Viktiga dokument försvinner inte.
- Ni behöver aldrig använda er av papperslappar för att hålla koll.
- Tidrapporteringen sker dagligen och digitalt.
- Ni behöver inte jaga efter kompletterande information kring utförda uppdrag, exempelvis använt material eller nedlagda timmar.
- Tidrapporteringen är aldrig, eller mycket sällan, ofullständig eller fel.
- Ni kan ta betalt för alla debiterbara timmar då inga timmar glömts bort att rapporteras in.
- Faktureringen mot kunderna sker snabbt – ofta samma dag som arbetet slutförts.
- Det digitala underlaget överförs automatiskt till ert affärs- och lönesystem och ni slipper dubbelarbete.
- Du upplever att det inte läggs speciellt mycket tid på det administrativa arbetet.
Stäng
©
Infobric AB,
Framgången 1,
553 18
Jönköping