Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka

Fyra fördelar med digital arbetsorderhantering

Vi vet att det kan kännas skrämmande att förändra verksamhetens arbetssätt och utmanande att motivera den digitala övergången för medarbetarna, men fördelarna är många! Här har vi sammanfattat ett gäng av dem åt dig.

1. Du får effektivare arbetsdagar.

Med digital projekthantering skickas arbetsordern direkt till personalens mobiltelefoner som i sin tur direkt kan rapportera tillbaka projektens status, materialåtgång och sina arbetade timmar digitalt. Inga fler missförstånd eller turer fram och tillbaka till kontoret för att plocka upp nya arbetsorder – nu är de alltid tillgängliga oavsett var du befinner dig, så att ni kan arbeta mer effektivt utan onödiga avbrott.

2. Du slipper dubbelarbete.

All information om kommande, pågående och avslutade projekt samlas direkt och digitalt på ett ställe. Dessutom kan du ofta integrera ditt arbetsordersystem till ditt affärs- och lönesystem för fakturering och löneunderlag! Informationen förs då över automatiskt så att du slipper att registrera era arbetsorder i flera system. Smidigt och effektivt!

Guiden Från papper och penna till digital projekthantering

Från papper och penna till digital projekthantering.

Ladda ner vår guide ”Från papper och penna till digital projekthantering” för att läsa mer om hur digital arbetsorderhantering kan underlätta din vardag!

Läs guiden
Läs guiden

3. Du ökar lönsamheten.

Genom att arbeta digitalt elimineras risken att viktiga papper som till exempel arbetsorder, tidrapporter eller materialinköp kommer bort, förstörs eller missas att faktureras. Er lönsamhet höjs utan att ni behöver arbeta fler timmar eftersom inget material eller debiterbara timmar glöms bort.

4. Det är enkelt att vara digital.

Många av oss lever redan i en digital vardag där vi till exempel både kommunicerar och sköter bankärenden digitalt. Så varför inte lyfta in din digitala livsstil i arbetslivet? Digital arbetsorderhantering är kostnadseffektivt och enkelt att använda. På köpet får du minskad administration, effektivare arbetsdagar och tid över till det viktiga – era projekt och företagets lönsamhet.

Läs fler artiklar.

Infobric Fleet
Infobric Fleet

Automatiserar manuellt arbete för förare, fordonsansvarig och ekonomi. Med vårt kompletta fordonsregister kan du enkelt hanterar serviceärenden, fordonskostnader, elektroniska körjournaler och mycket mer.

Läs mer
Infobric Equipment
Infobric Equipment

En helhetslösning för full koll på utrustningen. Samla all data om dina maskiner, verktyg och annan utrustning i vår digitala plattform för bättre kontroll, översikt och effektivitet i din resurshantering...

Läs mer
Infobric Hyrma
Infobric Hyrma

Ta hjälp av vårt digitala verktyg för att effektivisera er uthyrning, lagerhantering och fakturering. En modern och smart lösning som gör det enkelt att hålla ordning på alla detaljer.

Läs mer
Fortsätt handla
Stäng