Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka

Så minskar du stressen med hjälp av digitalisering

Den 28 maj är det den stressfria arbetsdagen – en dag som lyfter arbetsrelaterad stress på agendan. Stress är en av de vanligaste orsakerna till långvarig sjukfrånvaro, så det är viktigt att ta stress på allvar både för medarbetarnas och företagets välmående. Mindre stress gör inte bara att dina medarbetare mår bättre, utan förbättrar alltså också företagets ekonomi. Om du jobbar som projekt- eller arbetsledare så kan vårt digitala verktyg hjälpa dig att minska stressen och få fler lugna dagar. Här berättar vi hur.

1. Samlar information.

Att jonglera flera saker samtidigt och hålla all information i huvudet kan vara både svårt och stressande. Om du istället samlar allt digitalt blir det lättare att fokusera på en sak i taget. Du slipper oroa dig för att tappa bort viktig information. Det är också praktiskt när du är på språng eller jobbar hemifrån – du har alltid allt du behöver tillgängligt.

2. Effektiviserar arbetsflödet.

Genom att hantera arbetsordrarna digitalt kan du minska antalet körningar för personalen. Då skickas arbetsordrarna till rätt personal på fältet i realtid – direkt till deras mobiltelefoner. När dina medarbetare alltid har enkel tillgång till uppdaterad information om sina jobb så blir dagarna enklare. De kan fokusera på det de gör bäst och vila i vetskapen om att all information de behöver finns nära till hands.

Guiden Från papper och penna till digital projekthantering

Från papper och penna till digital projekthantering.

Ladda ner vår guide ”Från papper och penna till digital projekthantering” för att läsa mer om hur digital arbetsorderhantering kan underlätta din vardag!

Läs guiden
Läs guiden

3. Ger möjlighet till extra pauser.

Under den stressfria arbetsdagen uppmanas alla att ta minst fem minuters paus i stillhet någon gång under dagen – perfekt för att återhämta sig och reflektera. Skulle du vilja ha en extra paus varje dag? Med vår digitala projekthantering blir arbetet effektivare – tack vare så att administrationsarbetet minskar och lönsamheten ökar. Då kan du ta en välgörande paus med gott samvete!

4. Mindre oro med bättre kundrelationer.​

Att använda ett arbetsordersystem hjälper er att hålla koll på hur lång tid projekten tar, planera rätt resurser för att bli klara i tid och följa upp kostnader. Det gör er inte bara effektivare, utan förbättrar också dialogen med era kunder och gör dem nöjdare. Det betyder mindre oro för missnöjda kunder och mindre krångel med projekten, vilket ökar chansen att kunderna vill fortsätta samarbeta med er!

Läs mer om våra produkter.

Infobric Fleet
Infobric Fleet

Automatiserar manuellt arbete för förare, fordonsansvarig och ekonomi. Med vårt kompletta fordonsregister kan du enkelt hanterar serviceärenden, fordonskostnader, elektroniska körjournaler och mycket mer.

Läs mer
Infobric Equipment
Infobric Equipment

En helhetslösning för full koll på utrustningen. Samla all data om dina maskiner, verktyg och annan utrustning i vår digitala plattform för bättre kontroll, översikt och effektivitet i din resurshantering...

Läs mer
Infobric Hyrma
Infobric Hyrma

Ta hjälp av vårt digitala verktyg för att effektivisera er uthyrning, lagerhantering och fakturering. En modern och smart lösning som gör det enkelt att hålla ordning på alla detaljer.

Läs mer
Fortsätt handla
Stäng