Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Arbetsordrar som ger effekt i vardagen – och på sista raden.

Infobric Workorder är ett kraftfullt system för din hantering av arbetsordrar. Det följer din arbetsprocess från förfrågan till fakturering, och ger både kontors- och fältpersonal översikt av era arbeten både på detalj- och övergripande nivå.

research
Fakturera snabbare.

Vi gör det enkelt att fakturera redan samma dag som arbetet avslutas.

resize x
Skalbar prisstruktur.

Betala bara för det ni behöver och växla enkelt upp med flera funktioner när ni växer.

plug 2
Sömlösa integrationer.

Vi integrerar med de största affärs-, ekonomi- och ERP-systemen.

user group
Personlig onboarding.

Vi hjälper er att komma igång, och fastnar ni så hjälper vi er att komma loss.

Nyhet!

Se och rapportera CO2-utsläpp per arbetsorder.

Upptäck hur enkelt du kan koppla ihop era resor till arbetsordrarna för att få koll på och rapportera fordonens CO2-utsläpp direkt till dina beställare. Med Workorder och Fleet får du full koll på din miljöpåverkan och kan möta kraven från CSRD-direktivet.

Läs mer om Miljörapport
Läs mer om Miljörapport

Ordning och reda på arbetsordrarna.

Samla hela orderflödet och all information på en plats för bättre koll på arbetsdagarna. Kontors- och fältpersonal hittar all viktig information om arbetsordrar i realtid, vilket gör det enklare att planera och säkerställa att personalen har rätt information vid rätt tidpunkt. Fältpersonalen kan hitta nästa arbetsorder i mobilen och slipper onödiga turer till kontoret.

Resursplanering med svårslagen översikt.

Att hålla koll på att rätt person är på rätt plats kräver en tydlig översikt. För dig som planerar resurser är detta avgörande. Med oss blir det enklare att planera personal och maskiner, och att säkerställa att rätt kompetens finns på rätt plats. Få flexibilitet i planeringen och säg hejdå till dubbelbokningar och ändrade slutdatum med stenkoll på schemat!

Tidrapportering i fickan.

Fokusera på jobben istället för tidskrävande administration. Med funktionen tidrapportering har du debiterbar och lönegrundande tidrapportering direkt i systemet. Medarbetarna rapporterar tid och material via appen, vilket efter attestering automatiskt sänds vidare för fakturering och lönehantering. Den direkta kopplingen mellan fältpersonal och fakturering gör att ni aldrig missar att ta betalt för er värdefulla tid och allt ert dyra material.

Arbetsordrar anpassade för serviceavtal.

Med funktionen för serviceavtal kan ni enkelt strukturera upp era återkommande arbetsordrar! Skapa avtalsmallar för service och garanti med anpassade villkor, knyt dem till rätt plats eller enhet, och låt nästa arbetsorder genereras automatiskt efter varje avslutat servicetillfälle. Optimerad planering minskar onödiga körningar och förbättrar kvaliteten – och gör era kunder nöjdare!

Bättre service med bättre koll på enheterna.

Med Enhetshanteringen har du full kontroll över installerade enheter som hissar, elpannor eller värmepumpar. Samla viktig information som dokument, serienummer och servicehistorik för varje enhet. Fältpersonalen når enkelt all information vid varje servicebesök. Du kan också koppla enheten till era serviceavtal för automatiserad planering av underhåll. Med högre kvalitet på servicen får ni nöjdare kunder – och större chans till fler affärer!

Full koll på vinsten – innan arbetet börjar.

Att skapa korrekta och lönsamma kalkyler med tillräckligt stor vinst är utmanande om man inte har koll på sina kostnader. Med all data om material- och personalkostnader samlad på samma plats blir det enkelt att prissätta rätt med en tillräckligt stor förtjänst. En förfrågan omvandlas dessutom till en kalkyl och vidare till en offert med några knapptryck, så att du slipper onödigt dubbelarbete!

Följ projekten i realtid.

Att hålla koll på varje jobb och samtidigt företagets lönsamhet kan vara både svårt och tidskrävande om du hanterar material, tid och kostnader manuellt. Vår lösning ger er full koll på hur jobben presterar tack vare att all data om era jobb finns i samma system och synkroniseras i realtid. Med en direkt koppling mellan fältpersonalens rapporter och företagets ekonomi kan ni lämna glädjekalkyler och ekonomiska kallduschar bakom er.

Dokument som är säkrare och smartare. 

Dokument på vift – igen? Samla alla bilder, ritningar och instruktioner på en plats i molnet för att alltid hitta dem på samma plats. Bestäm vem som får tillgång till vilka dokument och använd en tydlig mappstruktur likt en KMA-pärm. Du kan dessutom använda egna dokumentmallar för att spara er information mer konsekvent. Minska risken att förlora viktig information samtidigt som ni sparar tid på att aldrig mer behöva jaga dokument!

Våra guider.

Resursguiden

Hur kan man planera sina resurser på ett smartare sätt? Varför är det viktigt att ha en effektiv resursplanering? Hur person-beroende är ditt företag? Alla svar, och lite till, hittar du i Resursguiden.

Lönsamhetsguiden

Navigera lågkonjunkturen med självförtroende! I guiden berättar vi hur du med små medel kan ta dig igenom ekonomiskt bistra tider – dessutom med en ökad lönsamhet.

Arbetsorder-systemguiden

I vår guide för arbetsorder ger vi dig massor av smarta tips på vad du och dina anställda ska tänka på när det är dags att byta eller investera i ert första arbetsordersystem.

Bättre ekonomi och mindre administrativt arbete för Bunkeflo Byggplåt​.

Förr hade Bunkeflo Byggplåt stora problem med att flera månader gamla arbetsorder kunde dyka upp lite var som helst. Ofta saknades information om material och tider vilket innebar att intäkter gick förlorade. Med Infobrics lösning för arbetsorderhantering har företagets ekonomi förbättrats, det administrativa arbetet minskat och Mats arbetsdagar blivit enklare.

Läs mer här
Läs mer här

Våra priser.

Tid

60

kr/mån
per användare

För dig som bara ska tidsrapportera.

  • Rapportera tid
  • Rapportera utlägg
Populär
Bas

205

kr/mån
per användare

För dig som arbetar på fältet och rapporterar på order som du tilldelats.

  • Allt i tid
  • Moment
  • Blanketter & checklistor
  • Kundattest
  • Artiklar & material
  • Rapporter
  • Underentreprenörer
  • Dokumentmallar
Plus

370

kr/mån
per användare

För dig som arbetar administrativt eller är arbetsledare och ska planera.

  • Allt i bas
  • Skapa kalkyler & offerter
  • Resursplanering
  • Enhetshantering
  • Serviceavtal
  • Prislistor
  • Projektuppföljning
  • ÄTA

Vill du se mer?
Boka en demo.

Fyll i formuläret för att få en förhandsvisning av produkten och se hur 
vi kan göra ditt arbete enklare. När vi har tagit emot dina uppgifter hör 
vi av oss för att boka en tid för en genomgång tillsammans.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Våra integrationer.

Vi förstår värdet av smidiga arbetsflöden och vet att varje företag har inarbetade processer och rutiner i andra typer av system som fungerar bra. Därför gör vi det enkelt för dig att börja använda vårt arbetsordersystem utan att förändra hela din etablerade infrastruktur – så att du kan fortsätta bygga på det arbetsflöde du redan har. På så vis får du ett nytt kraftfullt verktyg som inte bara förbättrar arbetsorderhanteringen, utan som också förstärker era befintliga processer!

Fler funktioner.

Arbetsorder

Samla hela orderflödet och all information på en plats för bättre koll på arbetsdagarna.

Resursplanering

Planera maskiner och personal i en överskådlig kalendervy för att få bra koll på era arbeten.

Tidrapportering

Rapportera tid och material i en app och få en debiterbar och lönegrundande tidrapport.

Serviceavtal

Skapa och hantera serviceavtal och välj till automatiskt genererade arbetsordrar.

Enhetshantering

Håll koll på enheterna med samlad dokumentation och servicehistorik.

Kalkyl & förfrågan

Räkna enkelt på förtjänsten med samlad data om material- och personalkostnader.

Projektuppföljning

Följ projekt i realtid med synk mellan dagliga rapporter och företagets ekonomi.

Dokumenthantering

Samla alla dokument i molnet med tydlig mappstruktur och behörighetskontroll.

Flera lösningar från oss.

Infobric Equipment
Infobric Equipment

En helhetslösning för full koll på utrustningen. Samla all data om dina maskiner, verktyg och annan utrustning i vår digitala plattform för bättre kontroll, översikt och effektivitet i din resurshantering...

Läs mer
Infobric Fleet
Infobric Fleet

Automatiserar manuellt arbete för förare, fordonsansvarig och ekonomi. Med vårt kompletta fordonsregister kan du enkelt hanterar serviceärenden, fordonskostnader, elektroniska körjournaler och mycket mer.

Läs mer
Infobric Hyrma
Infobric Hyrma

Ta hjälp av vårt digitala verktyg för att effektivisera er uthyrning, lagerhantering och fakturering. En modern och smart lösning som gör det enkelt att hålla ordning på alla detaljer.

Läs mer
Fortsätt handla
Stäng