Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Infobric Site

Ett system för alla tjänster. Den digitala plattformen Infobric Site ger enkel access, en komplett överblick och smidig hantering av bland annat personalliggare, inpassering och uppföljning av kompetenser.

Boka demo

Fyll i formuläret för att få en icke-bindande demo av tjänsten. När du har skickat in formuläret kommer du kontaktas av oss.

Jag godkänner Integritetspolicy

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Föregående
Nästa

Närvarokontroll

En personalliggare som är flexibel på riktigt.

Att ha koll på vilka personer och företag som befinner sig på arbetsplatsen är en grundförutsättning för en trygg och säker byggarbetsplats. Med Infobric Site får du enkelt översikt över närvaron för både egen personal och underentreprenörer. Närvaron kan enkelt registreras på flera olika sätt med hjälp av ID06-kort eller appen Ease CheckIn.

Access

Effektiv styrning på byggarbetsplatsen.

Säkra att endast behöriga personer har access till grindar, manskapsbodar, containrar och andra utrymmen. Ett effektivt och smidigt sätt att skapa ordning och reda där du har full kontroll över rättigheter och scheman på byggarbetsplatsen. Säkerheten ökar, stölderna minskar och arbetet flyter bättre.

Kompetenser

Digital uppföljning av kompetenser.

Kompetenser består av flera smarta verktyg för att öka säkerheten på arbetsplatsen. Vi underlättar för platsledningen att säkerställa att endast personal med rätt kompetens får utföra kritiska moment på arbetsplatsen och följa upp att verksamma personer som vistas på arbetsplatsen har utbildning inom vald fokuskompetenser.

Kompetenssök

Leverantörsuppföljning

Komplett översikt och seriositetskontroll av samtliga underentreprenörer.

Transparens och kontroll i alla led på byggarbetsplatsen med digital leverantörsuppföljning. Spara tid och pengar genom att digitalisera hela kedjan av leverantörer och få koll på dygnet runt på samtliga underleverantörer under hela projekttiden.

Upptäck våra smarta funktioner!

Vi ger dig verktygen du behöver för att ha full koll på byggarbetsplatsen. I webbtjänsten och appen finner du många smarta funktioner som hjälper dig att jobba smart, säkert och effektivt.

Meddelandefunktion
Läs mer
Med meddelandefunktion i Ease CheckIn kan platsadministratörer smidigt skicka meddelanden till alla på arbetsplatsen. Funktionen underlättar informationsflöden på en byggarbetsplats, och ser till att alla får samma information samtidigt.
Geofence
Läs mer
Aktivera krav på närvaro inom ett digitalt avgränsat område vid incheckning med appen Ease CheckIn. Med virtuella staket runt projektet kan du vara säker på att alla är på plats på bygget när de checkar in, så att du har en uppdaterad närvarolista vid till exempel en evakuering.
Fordonsgrindsöppning
Läs mer
Att hantera in- och utflödet av transportfordon kan vara krångligt. Vi har gjort det enkelt! Öppna våra fordonsgrindar med appen Ease CheckIn för att underlätta för transportfordon på byggarbetsplatsen - även på distans.
Tidsinställda påminnelser
Läs mer
Sätt påminnelser i appen för att komma ihåg att checka in och ut från arbetsplatsen. Påminnelsen dyker upp som en notis i telefonen.
Öppna rotationsgrindar med mobilen
Läs mer
Använd fjärröppning i appen Ease CheckIn för att underlätta insläpp av besökare på arbetsplatsen utan att behöva uppsöka rotationsgrinden och läsa ett kort. Rotationsgrinden öppnas smidigt – även på distans.
Platsbaserade påminnelser
Läs mer
Ställ in platsbaserade påminnelser i appen Ease CheckIn för in- och utcheckning i ett geofenceområde. Påminnelsen plingar till som en notis i telefonen om du glömmer checka in/ut.
Öppna dörrar och gånggrindar med mobilen
Läs mer
Använd fjärröppning i appen Ease CheckIn för att underlätta insläpp av besökare på arbetsplatsen utan att behöva uppsöka grinden eller dörren och läsa ett kort. Rotationsgrinden öppnas smidigt – även på distans.
Föregående
Nästa

Vi har gjort det enkelt för dig att välja.

Anpassa efter dina behov – välj mellan Basic, Standard eller Plus. 

Basic

Grundläggande funktioner för det mindre byggprojektet för att vardagen ska fungera på ett smidigt sätt.

Från 290 KR
per månad och projekt
  • Obegränsat antal användare
  • Kostnadsfri utbildning & support
  • Personalhantering
  • Närvaroregistrering med återsamlingslista
  • Personalliggare
  • Digital kompetenscertifikat
  • UE-kedja
  • Föranmälan företag
  • Mobilappen Ease CheckIn
  • Rapporter

Standard

Smarta verktyg för behörighetsstyrning, kommunikation och uppföljning för att öka säkerheten och produktiviteten.

Från 395 KR
per månad och projekt
  • Obegränsat antal användare
  • Kostnadsfri utbildning & support
  • Personalhantering
  • Närvaroregistrering med återsamlingslista
  • Personalliggare
  • Digital kompetenscertifikat
  • UE-kedja
  • Föranmälan företag
  • Mobilappen Ease CheckIn
  • Rapporter
  • Accesshantering
  • Meddelandefunktion
  • Geofence
  • Fokuskompetenser
Populärt val

Plus

Komplett paket för full kontroll över byggarbetsplatser och underentreprenörer inom ditt företag.

Från 730 KR
per månad och projekt
  • Obegränsat antal användare
  • Kostnadsfri utbildning & support
  • Personalhantering
  • Närvaroregistrering med återsamlingslista
  • Personalliggare
  • Digital kompetenscertifikat
  • UE-kedja
  • Föranmälan företag
  • Mobilappen Ease CheckIn
  • Rapporter
  • Accesshantering
  • Meddelandefunktion
  • Geofence
  • Fokuskompetenser
  • Leverantörsuppföljning arbetsplats
  • Leverantörsuppföljning enterprise

Kundcitat.

Startsträckan är väldigt kort för nya användare att komma igång, även underentreprenörer kan enkelt ladda ner appen och börja registrera."

- Miakel Hallin, Projektledare Marbit.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.

 

Starta via Infobric

Avsluta och arkivera via Infobric

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.

 

Systemanvändare via Infobric

För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.

 

Registrera företag för grundavtal

För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.

 

Anslut en regbox

Ta bort enhet via Infobric

 

Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.

Instruktioner för detta finns här:

 

Lägg till/ta bort platsadministratör och konfiguratör

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicy
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsätt handla
Stäng