Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Närvarokontroll

Att ha koll på vilka personer och företag som befinner sig på arbetsplatsen är en grundförutsättning för en trygg och säker byggarbetsplats. Med Ease Construction får du enkelt översikt över närvaron för både egen personal och under entreprenörer. Närvaron kan enkelt registreras på flera olika sätt med hjälp av ID06-kort eller appen Ease CheckIn.

Boka demo

Fyll i formuläret för att få en icke-bindande demo av tjänsten. När du har skickat in formuläret kommer du kontaktas av oss.

Jag godkänner Integritetspolicyn


Smarta funktioner som hjälper dig få

Full koll på bygget.

Personalliggare

Vår smidiga personalliggare finns alltid tillgänglig online och det är enkelt att skicka liggaren digitalt vid eventuellt kontrollbesök.

Kompetenskontroll

Enkelt att följa upp vilka kompetenser som finns på arbetsplatsen och att utvalda fokuskompetenser når de kravnivåer du angett.

UE-kedja

Med UE-kedja får du full koll på vilka företags om är verksamma på arbetsplatsen och vem som anlitat vem.

Närvarokontroll

I tjänsten har du alltid full översikt över vilka individer och företag som är närvarande på arbetsplatsen.

Personalhantering

Enkelt att lägga till personer på arbetsplatsen. Du väljer själv om inregistreringen görs vid första kortläsningen på en Regbox eller genom inläsning av kortet vid inskrivning.

Rapporter

Med vårt smidiga rapportverktyg kan du ta fram rapporter för att bland annat följa upp fakturerad arbestid för dina underleverantörer.

Full koll på närvaron digitalt.

Ease Construction är ett flexibelt system som är känt för sitt användarvänliga gränssnitt och används på 10 000-tals byggarbetsplatser i Norden. Det är enkelt att komma igång med närvaroregistreringen och få full översikt i webbtjänsten. Med ett system för närvarokontroll på plats är det också enkelt att addera funktioner för att t.ex. styra behörigheter till och på arbetsplatsen, följa upp kompetenskrav och skapa en digital underleverantörskedja.

Projektets närvarolista och personalliggare är alltid tillgänglig via webbtjänsten, så du kan ha full koll även när du inte befinner dig på byggarbetsplatsen.

Det är enkelt att på distans ta fram rapporter eller skicka personalliggaren vidare till Skatteverket vid ett evenutellt kontrollbesök. Det gör det enkelt att minimera administrationen så att du kan fokusera på annat.

Välj den lösningen för närvarokontroll som passar bäst på din byggarbetsplats. Alla våra enheter är kopplade till en och samma webbtjänst och du kan skala upp eller ner systemet efter projektets behov. Vi erbjuder allt från registrering med den kostnadsfria appen Ease CheckIn, Regbox som du äger själv eller hyr hos någon av våra partners, till grindar frö automatisk närvaroregistrering vid in- och utpassering. Du kan enkelt addera enheter under projektets gång.

Ordning och reda med minimal insats.

Enkel och flexible närvaroregistrering

Personalliggare som sköter sig själv

Full koll på distans.

Gör det enkelt att följa lagkraven.

En personalliggare som är flexibel på riktigt.

Oavsett hur din byggarbetsplats ser ut och vilka förutsättningar som råder är Infobric Construction en enkel och säker lösning för att hålla koll på närvaron och uppfylla lagkraven på elektronisk personalliggare. Du kan enkelt välja den lösningen för personalliggare som passar bäst på din byggarbetsplats. Alla våra registreringsenheter är kopplade till ett och samma system som du kan skala upp eller ner efter dina behov.

Öka säkerheten med rätt kompetens.

Följ enkelt upp att du har rätt kompetenser på byggarbetsplatsen.

Att ha koll på vilka personer och företag som befinner sig på arbetsplatsen är en grundförutsättning för en trygg och säker byggarbetsplats. Med funktionen för kompetenskontroll kan du enkelt följa upp att alla som är verksamma på arbetsplatsen har genomfört de utbildningar som krävs på bygget.

Transparens i alla led.

Komplett UE-kedja med några klick.

Kontroll och transparens är viktiga pusselbitar för att stärka byggbranschens anseende och skapa förutsättningar för sund konkurrens. UE-kedja är en funktion som ger dig överblick över vilka entreprenörer som är verksamma på arbetsplatsen och gör det enkelt att spåra partsförhållanden mellan samtliga entreprenörer.

Kundcitat.

Startsträckan är väldigt kort för nya användare att komma igång, även underentreprenörer kan enkelt ladda ner appen och börja registrera."

- Miakel Hallin, Projektledare Marbit.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.

 

Starta via Infobric

Avsluta och arkivera via Infobric

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.

 

Systemanvändare via Infobric

För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.

 

Registrera företag för grundavtal

För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.

 

Anslut en regbox

Ta bort enhet via Infobric

 

Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.

Instruktioner för detta finns här:

 

Lägg till/ta bort platsadministratör och konfiguratör

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn


Back to store
Close