Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Kompetenskontroll

Med vår integration med ID06 Kompetensdatabas gör vi kompetenskontroll enkelt. Kontrollera kompetensbevis och få smidig kompetenshantering för hela byggarbetsplatsen, helt digitalt.

Boka demo

Fyll i formuläret för att få en icke-bindande demo av tjänsten. När du har skickat in formuläret kommer du kontaktas av oss.

Jag godkänner Integritetspolicyn


Ordning och reda på byggarbetsplatsen med 

Kompetenskontroll.

Kompetenskontroll minskar administrationen vid inskrivning.

Du får tillgång till varje individs kompetensbevis från ID06 Kompetensdatabas direkt i tjänsten för din arbetsplats. Det är enkelt kontrollera att endast personal med rätt kompetens får utföra kritiska moment på arbetsplatsen och följa upp att verksamma personer som vistas på arbetsplatsen har utbildning inom valda fokuskompetenser.

Minskar manuellt arbete

Integration med ID06 Kompetensdatabas

Digitala kompetensbevis för egen personal och underentreprenörer

Enkel kontroll av säkerhetsutbildning.

Byggbranschens webbaserade säkerhetsutbildnign är hela branschens introduktionsutbildning inom säkerhetsområdet.

I april 2020 beslutade Byggföretagens styrelse att från och med 1 juli 2021 ska ett godkänt testresultat från utbildningen vara obligatoriskt för alla som är verksamma vid arbetsplatser där branschorganisationesn medlemsföretag ansvarar för eller samordnar arbestmiljöfrågor.

Med vårt verktyg för kompetenskontroll kan du enkelt följa upp att alla som är verksamma på arbetsplatsen har genomfört ubildningen. Underlätta all kompetenshantering på bygget.

Genom våra digitala tjänster kan branschen i helhet spara mycket manuellt arbete på att samla in och hantera kompetensbevis som i sin tur är svårt att överblicka och söka i.
- Jens Landén, Försäljningschef affärsområde Construction

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.

 

Starta via Infobric

Avsluta och arkivera via Infobric

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.

 

Systemanvändare via Infobric

För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.

 

Registrera företag för grundavtal

För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.

 

Anslut en regbox

Ta bort enhet via Infobric

 

Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.

Instruktioner för detta finns här:

 

Lägg till/ta bort platsadministratör och konfiguratör

Boka demo.

Jag godkänner Integritetspolicyn


Back to store
Close