Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Kompetenser

Kompetenser består av flera smarta verktyg för att öka säkerheten på arbetsplatsen. Vi underlättar för platsledningen att säkerställa att endast personal med rätt kompetens får utföra kritiska moment på arbetsplatsen och följa upp att verksamma personer som vistas på arbetsplatsen har utbildning inom valda fokuskompetenser.

Boka demo

Fyll i formuläret för att få en icke-bindande demo av tjänsten. När du har skickat in formuläret kommer du kontaktas av oss.

Jag godkänner Integritetspolicyn


Smarta funktioner för

Kompetenskontroll.

Kompetenskontroll

Med vår integration med ID06 Kompetensdatabas gör vi kompetenskontroll enkelt. Kontrollera kompetensbevis och få smdiig kompetenshantering för hela byggarbetsplatsen, helt digitalt.

Fokuskompetenser

Styr kompetenskraven på arbetsplatsen genom att sätta upp vilka fokuskompetenser som ska finnas på plats samt hur många individer eller procentandel av verksamma som ska ha varje kompetens.

Kompetenssök

Hitta kompetenser, snabbt och enkelt, via sökfunktionen i tjänsten. Lika enkelt är det att t.ex. följa upp vilka individer som saknar utvald foksukompetens på arbetsplatsen.

Digital uppföljning av kompetenser.

Vi gör det enkelt för företag att styra och följa upp kompetenskrav på sina arbetsplatser. Du får tillgång till varje individs kompetensbevis från ID06 Kompetensdatabas direkt i tjänsten och kan säkerställa att utvalda fokuskompetenser lever upp till de kravnivåer som ställs på arbetsplatsen, i realtid.

Minimera risker med Kompetenser.

Det finns ett stort fokus på arbetsmiljö i byggbranschen. De flesta stora aktörer strävar efter att uppnå nollvision och Arbetsmiljöverket har i uppdrag av Regeringen att jobba med nollvision av arbetsplatsolyckor och dödsfall. Vi vill underlätta för byggföretagen och deras arbetsplatsledning att genom Kompetenshantering på ett enkelt och smidigt sätt få överblick över vilka kompetenser som finns tillgängliga på deras arbetsplatser i realtid, samt enkelt upptäcka riskområden som att till exempel viktiga kompetenser saknas.

Kom igång med Kompetenser.

Vårt paket Byggarbetsplats Plus Fokuskompetenser innehåller allt du behöver för att få full översikt och uppföljning av kompetenser på byggarbetsplatsen. Styr kompetenskraven på arbetsplatsen genom att sätta upp vilka fokuskompetenser som ska finnas på plats samt hur många individer eller procentandel av verksamma som ska ha varje kompetens.

Ordning och reda på byggarbetsplatsen med Kompetenshantering.

Vill du veta mer om våra tjänster och hur du får full kontroll över kompetenser och uppföljning på din arbetsplats? Kontakta en av våra säljare så hjälper vi dig att komma igång!

Minskar manuellt arbete

Kompetensbevis för egen personal och UE

Styr krav på fokuskompetens

Uppföljning i realtid

Digital kompetenskontroll.

Kompetenskontroll minskar administrationen vid inskrivning.

Du får tillgång till varje individs kompetensbevis från ID06 Kompetensdatabas direkt i tjänsten för din arbetsplats. Det är enkelt kontrollera att endast personal med rätt kompetens får utföra kritiska moment på arbetsplatsen och följa upp att verksamma personer som vistas på arbetsplatsen har utbildning inom valda fokuskompetenser.

Minimera risker med smart varningssytem.

Få fokus på arbetsplatsens kompetenser.

Styr kompetenskraven på arbetsplatsen genom att sätta upp vilka fokuskompetenser som ska finnas på plats samt hur många individer eller procentandel av verksamma som ska ha varje kompetens. I personöversikten på arbetsplatsen i Ease Construction har du alltid kontroll över att kravnivåerna uppnås.

Citat.

Genom vår digitala tjänster kan branschen i helhet spara mycket manuellt arbete på att samla in och hantera kompetensbevis som i sin tur är svårt att överblicka och söka i.

- Jens Landén, Försäljningschef affärsområde Construction, Infobric

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.

 

Starta via Infobric

Avsluta och arkivera via Infobric

Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.

 

Systemanvändare via Infobric

För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.

 

Registrera företag för grundavtal

För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.

 

Anslut en regbox

Ta bort enhet via Infobric

 

Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.

Instruktioner för detta finns här:

 

Lägg till/ta bort platsadministratör och konfiguratör

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn


Back to store
Close