Stäng
Kontakt
Infobric Blastmanager
Support:
Kontaktuppgifter:
Öppettider:
vardagar: 08 – 16
Övrig tid:
Dag före julafton, nyårsafton, långfredag & midsommarafton: 08:00 – 12:00
Fjärrsupport
Vi kan fjärrstyra din PC eller surfplatta för att visa hur våra tjänster fungerar. Om du har kommit överens om en tid med kundsupport eller kontaktperson kan du klicka på länken nedan för att starta nödvändig programvara.
Kontor:
Jönköping
Gjuterigatan 9
553 18 Jönköping
Kontaktuppgifter:
Vanliga frågor och svar
Vem kan hjälpa mig att komma åt eller ta bort ett lager jag aldrig är på, i Blastmanager?
Det är Super User som ändrar detta under lageradministration (både ger åtkomst eller ta bort åtkomst).
Vad är en Super User?
En Super User är en överordnad användare som kan hantera andra användare och göra inställningar för företag. Super User har inte tillgång till juridiska dokument (räddningsplaner, sprängplaner).
Går att att göra borrapporter som uppfyller myndigheternas krav?
Ja, det är det. Lägg till övningar i projektet, skapa borr- och räddningsplan, borrare laddar ner Drill-app från Google Play eller App Stor och fyller i korrekt håldata.
Varför finns det priser för vissa poster i den ekonomiska rapporten?
För att få produktkostnaderna i den ekonomiska rapporten måste du först skapa en prislista. Denna prislista måste vara giltig under hela projektets varaktighet och måste innehålla priser för var och en av de använda produkterna. Under projektegenskaper ska du även välja vilken prislista som ska användas för det aktuella projektet.
Varför får jag fel företag?
I Blastmanager kan du komma åt fler användare. En användare består av en roll (t.ex. bergsprängare, tillsyn, bergsprängningschef) och ett företag. Du kan enkelt växla mellan de olika användarna genom att klicka på ditt namn uppe till höger.
Varför visas det röda datumet på vissa ställen i projektet?
För det har skett en förändring sedan sist det var en inloggning.