Påminnelsefunktion
Att glömma bort att registrera närvaro är ett minne blott. Användaren kan enkelt sätta påminnelser för in- och utcheckning i appen Ease CheckIn. Påminnelsen dyker upp som en notis i telefonen vid valt klockslag om du glömt checka in/ut.
Glömt bort att checka in?
Brukar du komma på att du inte har checkat in på arbetsplatsen lagom till fikat eller lunchen? Sätt en påminnelse i appen Ease CheckIn! Du ställer enkelt in påminnelser för både in- och utcheckning och får upp en notis direkt i mobilen om du har glömt checka in.
Sätt hur många påminnelser du vill!
Checkar du in eller ut olika tider under veckodagarna? Inga problem! Du kan enkelt lägga till och ta bort påminnelser, ändra tider och välja vilka veckodagar som påminnelsen ska gälla. Du kan också enkelt tillfälligt stänga av eller sätta på påminnelsen.
Lägg till som widget
Tips! Ännu enklare blir incheckningen om du lägger till appen som en widget direkt på telefonens startskärm. Checka in och ut direkt på startskärmen. Smidigt!
Kom igång med påminnelser.
Webinar om alla smarta funktioner i appen!
Den 22a februari sände vi ett webinar där vi berättade mer om påminnelser och alla andra smarta funktioner i appen Ease CheckIn, och hur du kan utnyttja appen på ditt projekt för att underlätta vardagen.
I Infobric Site finner du en rad
Smarta funktioner.
Alla smarta funktioner är integrerade med Infobric Site som ger dig ett system för alla tjänster. Den digitala plattformen ger enkel access, en komplett överblick och smidig hantering av bland annat personalliggare, inpassering och uppföljning av kompetenser. Samtidigt får du möjlighet att nyttja en rad smarta funktioner som bidrar till att du kan jobba ännu mer effektivt.
Kom i kontakt med oss.
Vanliga frågor och svar.
Hur startar och avslutar jag en arbetsplats i Infobric Site?
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en systemadministratör för er systemklient.
Hur skapar jag användarkonto?
Det finns två sätt, antingen genom en beställning till oss på Infobric så hjälper vi dig, eller genom en användaradministratör för er systemklient.
Ny kund till Infobric, hur registrerar jag mitt företag?
För att få full tillgång till sin systemklient krävs ett grundavtal, detta gäller både nya och gamla kunder till Infobric.
Hur lägger jag till och tar bort en regbox?
För att lägga till en regbox i Infobric Ease behöver du ha konfiguratörsrättigheter till arbetsplatsen.
Om rättighet saknas kan du beställa borttagning genom oss.
Hur hanterar jag platsadministratörer och konfiguratörer?
Instruktioner för detta finns här: