Vi har nu registrerat ditt företag som kund hos oss och du kan börja använda Ease Construction-systemet som hjälper dig att öka säkerheten och effektiviteten på dina byggarbetsplatser.
Så här kommer du igång.
Några viktiga inställningar.
Systemförvaltaren för ert företag behöver först göra några viktiga grundinställningar i tjänsten. Vi har skickat ett mail till administratören med instruktioner.
Starta en arbetsplats.
När det är dags att starta en arbetsplats i Ease Construction finns det två alternativ:
Starta en arbetsplats på egen hand
Företagets systemadministratör kan själv starta arbetsplatser i Ease Construction efter att ha gått webbutbildningen (ca 40 minuter) för systemadministratör i Ease Construction.
Beställ ny arbetsplats
Ni kan beställa ny arbetsplats på vår hemsida. Infobric lägger då upp arbetsplatsen i Ease Construction enligt de grundinställningar som er systemförvaltare gjort och lägger till de systemanvändare som registrerats i beställningen av arbetsplatsen*.
*Infobric debiterar en startavgift per arbetsplats.
Upptäck alla möjligheter med Ease Construction.
Vi ger dig verktygen du behöver för att ha full koll på byggarbetsplatsen. I webbtjänsten och appen finner du många smarta funktioner som hjälper dig att jobba smart, säkert och effektivt.
Leverantörsuppföljning
Komplett översikt och seriositetskontroll av samtliga underentreprenörer.
Transparens och kontroll i alla led på byggarbetsplatsen med digital leverantörsuppföljning. Spara tid och pengar genom att digitalisera hela kedjan av leverantörer och få koll på dygnet runt på samtliga underleverantörer under hela projekttiden.
Kompetenser
Digital uppföljning av kompetenser.
Kompetenser består av flera smarta verktyg för att öka säkerheten på arbetsplatsen. Vi underlättar för platsledningen att säkerställa att endast personal med rätt kompetens får utföra kritiska moment på arbetsplatsen och följa upp att verksamma personer som vistas på arbetsplatsen har utbildning inom vald fokuskompetenser.