Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Slopad pappershantering hjälper Zeri Electric och Zeri VVS att spara både tid och pengar

Företagens fortsatta tillväxt i kombination med kopplingen till affärssystemet Visma Administration 1000 låg bakom beslutet för de båda Zeri-bolagen, Zeri Electric och Zeri VVS, att byta till Infobric Workorder. VD Richard Zellén tyckte dessutom att systemet passade företagen bra eftersom det stämde överens med hans syn på verksamhetsdrift och att det är ett system som kan utvecklas i takt med företagen.
Zeri Electric och Zeri VVS

– Vi har alltid haft en bra kontakt med Infobric. Både med säljaren och projektledaren, som efter införsäljningen utbildade oss i projekthanteringssystemet på plats så vi kom i gång ordentligt, säger Richard Zellén.

För Zeri innebär det att de aldrig missar något, varken använt material eller nedlagda timmar. Kopplingen till Visma kortar ner den administrativa arbetstiden och företaget sparar både tid och pengar när de nu gått från pappershantering till att samla all information digitalt.

Vi har alltid haft en bra kontakt med Infobric. Både med säljaren och projektledaren, som efter införsäljningen utbildade oss i projekthanteringssystemet på plats så vi kom i gång ordentligt.

– Richard Zellén, VD på Zeri Electric och Zeri VVS

– De få gånger vi stöter på problem idag kontaktar vi supporten som alltid gör sitt yttersta för att hjälpa oss, och dessutom snabbt, säger Richard Zellén.

Zeri Electric utför alla typer av arbeten inom el, tele och data. Zeri VVS installerar allt inom värme, vatten och kyla. Deras specialområden är servicearbeten, ombyggnationer samt mindre entreprenader. Företagen vill ge sina kunder en helhetslösning där de står för leveranssäkerhet, pålitlighet och en motiverad och kunnig personal som ger allt för beställaren. Zeri Electric och Zeri VVS har kontor i Partille, utanför Göteborg, och verkar i området Storgöteborg.

KUNDBERÄTTELSE

Spol & Industriservice
Infobric Workorders funktion för resursplanering sparar tid och ökar effektivteten.

KUNDBERÄTTELSE

MSW Servicebolag
Mindre administrativt arbete, enklare planering och uppföljning med Infobric Workorder.

KUNDBERÄTTELSE

RM Kranar
RM Kranar sparar 8 timmar i veckan på att arbeta i Infobric Workorder.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng