Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Det digitala kontoret blev verklighet för SafeTeam

SafeTeam använder sedan många år systemet Infobric Workorder – för projekthantering och arbetsorder. Johan Gustafsson, IT-chef på företaget, berättar att den största skillnaden sedan de gick över till systemet är att de en gång för alla blivit av med fysiska arbetsorder. Förr saknades ofta någon arbetsorder eller tidrapport som kunde ligga kvarglömd i en servicebil, något som gjorde det svårt att få till ett komplett fakturaunderlag.
Safeteam

– Tjänsten är snabb, välbyggd och har bra funktioner. Montörerna på fältet rapporterar sina tider direkt i appen. Det gör stor skillnad i det administrativa arbetet och hjälper oss att spara tid, säger Johan Gustafsson.

Tjänsten är snabb, välbyggd och har bra funktioner. Montörerna på fältet rapporterar sina tider direkt i appen. Det gör stor skillnad i det administrativa arbetet.

– Johan Gustafsson, IT-chef på SafeTeam

SafeTeam erbjuder sedan 50 år tillbaka säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De utformar, installerar och underhåller allt från lås, passersystem, larm, kameraövervakning till dörrautomatik inbrottsskydd och brandskydd. Företaget har kontor och butiker i Stockholm, Göteborg och Malmö men arbetar i hela Sverige.

Några fler ord från våra kunder.

KUNDBERÄTTELSE

Bunkeflo Byggplåt
Digitalt projekthanteringssystem gör faktureringsarbetet roligt för Bunkeflo Byggplåt.

KUNDBERÄTTELSE

Zeri Electric och Zeri VVS
Full koll på timmar och material sen Zeri började använda Infobric Workorder.

KUNDBERÄTTELSE

Spol och Industriservice
Infobric Workorders funktion för resursplanering sparar tid och ökar effektivteten.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng