Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Bättre ekonomi och mindre administrativt arbete för Bunkeflo Byggplåt

Förr hade Mats Nilsson, VD på Bunkeflo Byggplåt, stora problem med att flera månader gamla arbetsorder kunde dyka upp lite var som helst. Ofta saknades information om material och tider vilket innebar att intäkter gick förlorade.
Bunkeflo Byggplåt

Fakturaunderlag som samlades i pappershögar var både komplicerade och tidskrävande att gå igenom för att säkerställa att siffrorna stämde – vilket de ändå ofta inte gjorde.

– Innan Infobric Workorder tappade vi 20 procent av all debiterbar tid varje månad och jag fick knappt verksamheten att gå runt, trots att vi var fullbokade, säger Mats Nilsson.

Med Infobric Workorder har företagets ekonomi förbättrats, det administrativa arbetet minskat och Mats arbetsdagar avlastats avsevärt.

Innan Infobric Workorder tappade vi 20 procent av all debiterbar tid varje månad och jag fick knappt verksamheten att gå runt, trots att vi var fullbokade.

– Mats Nilsson, VD på Bunkeflo Byggplåt

– Nu är det roligt att sätta sig med faktureringsarbetet. All information finns samlad digitalt och gör det mycket lättare att hantera. Jag kan dessutom pausa om något brådskande dyker upp, allt finns kvar när jag kommer tillbaka till datorn. Det är en vattentät lösning, säger Mats Nilsson.

Bunkeflo Byggplåt grundades i Malmö 1993 av Mats Nilsson. Företaget utför arbeten i både stora och små projekt inom nyproduktion, renovering, ROT-arbeten, tillbyggnad och takarbeten som skivtäckning, bandtäckning samt kompletta papptak.

Några fler ord från våra kunder.

KUNDBERÄTTELSE

Spol & Industriservice

Infobric Workorders funktion för resursplanering sparar tid och ökar effektivteten.

KUNDBERÄTTELSE

SafeTeam

Drömmen om det digitala kontoret blev verklighet med Infobric Workorder.

KUNDBERÄTTELSE

RM Kranar

RM Kranar sparar 8 timmar i veckan på att arbeta i Infobric Workorder.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Bli uppringd av en säljare.

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng