Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Fyra fördelar med digital projekthantering

Vi vet att det kan kännas skrämmande att förändra verksamhetens arbetssätt och utmanande att motivera den digitala övergången för medarbetarna, men fördelarna är många! Här har vi sammanfattat ett gäng av dem åt dig.

1. Du får effektivare arbetsdagar.

Med digital projekthantering skickas arbetsordern direkt till personalens mobiltelefoner som i sin tur direkt kan rapportera tillbaka projektens status, materialåtgång och sina arbetade timmar digitalt. Inga fler missförstånd eller turer fram och tillbaka till kontoret för att plocka upp nya arbetsorder – nu är de alltid tillgängliga oavsett var du befinner dig, så att ni kan arbeta mer effektivt utan onödiga avbrott.

2. Du slipper dubbelarbete.

All information om kommande, pågående och avslutade projekt samlas direkt och digitalt på ett ställe. Dessutom kan du ofta integrera projekthanteringsverktyg till ditt affärs- och lönesystem för fakturering och löneunderlag! Informationen förs då över automatiskt så att du slipper att registrera era arbetsorder i flera system. Smidigt och effektivt!

Gratis guide

Från papper och penna till digital projekthantering.

Ladda ner vårt whitepaper ”Från papper och penna till digital projekthantering” för att läsa mer om hur digital projekthantering kan underlätta din vardag!

WP1_mockup

3. Du ökar lönsamheten.

Genom att arbeta digitalt elimineras risken att viktiga papper som till exempel arbetsorder, tidrapporter eller materialinköp kommer bort, förstörs eller missas att faktureras. Er lönsamhet höjs utan att ni behöver arbeta fler timmar eftersom inget material eller debiterbara timmar glöms bort.

4. Det är enkelt att vara digital.

Många av oss lever redan i en digital vardag där vi till exempel både kommunicerar och sköter bankärenden digitalt. Så varför inte lyfta in din digitala livsstil i arbetslivet? Digital projekthantering är kostnadseffektivt och enkelt att använda. På köpet får du minskad administration, effektivare arbetsdagar och tid över till det viktiga – era projekt och företagets lönsamhet.

Läs mer om hur digital projekthantering kan hjälpa din verksamhet.

KUNDBERÄTTELSE

Hygien Bygg

Ökad kontroll och snabbare processer är en del av den nya vardagen för Hygien Bygg.

ARTIKEL

Hur fungerar digital projekthantering? Del 1: Från förfrågan till arbetsorder

Vår Product Manager Andrew Chamberlain berättar om hur en förfrågan omvandlas till en arbetsorder.

KUNDBERÄTTELSE

Truck & Krantjänst

Mer harmoni och färre missar blev resultatet när Truck & Krantjänst gick från analoga till digitala med hjälp av Infobric Workorder.

Kom i kontakt med oss.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Ska vi höras?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng