Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Christoffer svarar på 5 vanliga frågor om Infobric Workorders projekthantering

När företag vill arbeta smartare och effektivare med hjälp av digitala tjänster uppstår det naturligt en del frågor. Vi bad vår Enterprise Sales Executive Christoffer Ekelund besvara fem vanliga frågor som vi på Infobric Workorder får om digital projekthantering.
Christoffer Ekelund, Enterprise Sales Executive på Infobric Workorder

Vad erbjuder ni som andra saknar?

En av de stora fördelarna med att välja projekthantering från oss är flexibiliteten – att vi anpassat våra användarlicenser så att du inte behöver välja ett enda prispaket för hela företaget utan rätt licens för rätt medarbetare. På så vis slipper du betala för mer än det du verkligen behöver. 

 

Anpassa vår tjänst efter företagets storlek och behov, och med att ni växer kan du enkelt lägga till fler användare eller uppgradera de du redan har. Dessutom har vi ju såklart flera kraftfulla funktioner så som kalkyl och offert, dokumenthantering, resursplanering och projektuppföljning.

Vad är resultatet av att arbeta med Infobric Workorder?

Resultatet är bland annat effektivare arbetsdagar, mindre administration och högre lönsamhet. Jag kan fortsätta beskriva fördelarna, men rekommenderar er i stället att läsa vad våra kunder säger om oss och hur vår tjänst underlättar deras arbetsdagar.

Vi använder redan ett digitalt projekthanteringssystem, hur byter vi till er tjänst?

Att komma i gång med Infobric Workorder är enkelt, även om ni idag använder en annan tjänst. Vi hjälper er bland annat med överföringen av data från ert tidigare system till oss. Självklart hjälper vi även till med implementeringen av systemet i er verksamhet och ser till att ni får den utbildning ni behöver för att kunna använda tjänsten på bästa sätt.

Vi har redan ett affärssystem, måste vi byta?

Nej, med största sannolikhet behöver ni inte byta affärssystem. Vår tjänst kan integreras med de flesta och mest använda affärs- och lönesystemen. På så sätt blir det enkelt och effektivt att koppla på oss, utan att behöva koppla bort annat.

Hur kommer vi i gång?

Det är enkelt att arbeta smart, säkert och digitalt. Hör av dig till oss så berättar vi gärna mer om hur vi tillsammans kan ta fram den bästa lösningen för er!

Fler funktioner från Infobric Workorder.

Arbetsorder

Få stenkoll på orderhanteringen och fakturera både snabbare och mer precist. 

Resursplanering

Underlätta planeringen av resurser och medarbetare med smidig överblick och drag and drop.

Förenkla orderhanteringen idag

Alla moment du behöver i ett och samma system – från förfrågan och offert hela vägen till projektuppföljning.

Tidrapportering

Debiterbar och lönegrundande tidrapportering – direkt i systemet och via app.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Ska vi höras?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng