Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng
Tillbaka
Stäng

Willys serviceorganisation sparar in 20 timmar i veckan med Infobric Workorder

Matbutikskedjan Willys serviceorganisation har funnits i strax över 10 år och utför serviceuppdrag för kedjans butiker. I arbetsuppgifterna ingår bland annat felsökning och reparation av kassadiskar och truckar – men även underhållsarbete i butikerna i form av butiksinredning och måleri.
Willys Serviceorganisation

Innan serviceorganisationen gick över till projekthanteringstjänsten Infobric Workorder skrev de ut arbets- och serviceorder på papper. Anteckningar om exempelvis använt material och tidsåtgång skrevs för hand på orderna, vilket gjorde informationen svårläst och ibland omöjlig att tyda. I takt med att verksamheten växte blev pappershanteringen ohållbar och Willys serviceorganisation beslutade att det var dags att börja arbeta digitalt.

– Jag blev tipsad om Infobric Workorder efter att ha diskuterat vårt dåvarande arbetssätt med en branschkollega. Efter närmare efterforskning tyckte jag att systemet såg ut att passa oss, så då tog jag kontakt, säger Stefan Olausson, Service- och inköpschef för butiksutrustning på Willys.

Idag är det i stället ordning och reda och vi sparar runt 20–30 timmar i veckan på att arbeta digitalt.

– Stefan Olausson, Service- och inköpschef för butiksutrustning på Willys serviceorganisation

Willys serviceorganisation valde mellan två leverantörer och landade i att Infobric Workorder var den tjänst som bäst täckte verksamhetens behov. Kraven de ställde på projekthanteringstjänsten var bland annat att det skulle gå att hantera artiklar, skapa och fylla i checklistor samt tidrapportera. Genom att välja Infobric Workorder uppfylldes samtliga krav. Idag har organisationen arbetat med Infobric Workorder i cirka sex år och konstaterar att det administrativa arbetet har minskat markant.

– Jämför jag vårt nuvarande arbetssätt med hur vi arbetade tidigare är skillnaden stor. Hade vi fortsatt med pappersorder hade vi behövt anställa någon på heltid för att sköta det administrativa. Idag är det i stället ordning och reda och vi sparar runt 20–30 timmar i veckan på att arbeta digitalt. Jag rekommenderar gärna Infobric Workorder till andra eftersom de både sparar tid och är prisvärda, säger Stefan Olausson.

Några fler ord från våra kunder.

KUNDBERÄTTELSE

Spol & Industriservice

Infobric Workorders funktion för resursplanering sparar tid och ökar effektivteten.

KUNDBERÄTTELSE

SafeTeam

Drömmen om det digitala kontoret blev verklighet med Infobric Workorder.

KUNDBERÄTTELSE

Truck & Krantjänst

Mer harmoni och färre missar blev resultatet när Truck & Krantjänst gick från analoga till digitala med hjälp av Infobric Workorder.

Kom i kontakt med oss.

Vanliga frågor och svar.

Vi har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Du kan lita på vår kompetens och att vi vet vad vi gör – så att du kan fokusera på din verksamhet. Vi kan det här!

 

Tillsammans med övriga tjänster inom Infobric täcker vi dessutom de flesta av dina digitala behov för effektiva, säkra och lönsamma arbetsdagar. På så vis kan du vara trygg med att vi har koll på helheten och att vi alltid har en kollega som kan ta vid om du söker efter en tjänst utöver Infobric Workorder.

 

Infobric har idag 10 100 kunder och över 300 000 användare på 33 000 arbetsplatser – med oss samarbetar du helt enkelt med en ledande digitaliseringspartner för byggbranschen.

 

Du kan också läsa vad våra kunder säger om oss på vår sida Kundberättelser.

Du hittar våra tre olika användarlicenser och vad de innehåller på vår sida Priser.

När du bestämt dig för Infobric Workorder kontaktar vårt Customer Success-team dig för att hjälpa till att optimera och utbilda dig i systemet.

 

En del av våra kunder är igång på nolltid, medan andra behöver en längre startsträcka. Oavsett vilken grupp du tillhör så finns vi med dig på vägen för att processen ska flyta på så smidigt som möjligt!

Ja, det kan du. Vi kommer dessutom att ge er råd och hjälp på vägen om vilka funktioner som vi tror kan gynna er verksamhet och företagsresa, både direkt när ni valt oss och allt eftersom ni växer.

Vill du höras?

Jag godkänner Integritetspolicyn
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Stäng