Så fungerar Ease CheckIn

Vill du använda din smarttelefon för att registrera din närvaro? Här kan du läsa mer om hur appen Ease CheckIn fungerar.

Appen måste aktiveras för att kunna användas på en arbetsplats, vilket görs av platsadministratören på din arbetsplats.

Så här gör du:

  1. Gå till https://ease.infobric.se och logga in med ditt användarnamn och lösenord
  2. Välj den arbetsplats som Ease CheckIn ska användas på i fältet Arbetsplats i menyn.
  3. Klicka på Arbetsplats i fältet Inställningar i menyn. Fönstret Arbetsplats visas.
  4. Klicka och ange de värden som ska gälla för appen Ease CheckIn.

construction-arbetsplats-easecheckin

Nu kan du aktivera funktionen för att lägga till personer automatiskt via appen Ease CheckIn. Du kan läsa mer om det här.

Kontakta oss

Kontakta kundservice

Öppettider

Vardagar 07:30 – 16:30

Kontakta oss via e-post
Kontakta oss via telefon: 036-34 03 02

Övriga öppettider

Dag före julafton, nyårsafton, långfredag och midsommarafton: 07:30 – 12:00

Helgdagar: Stängt

Just nu används Infobric-system på 10 000 byggarbetsplatser

Kontakta oss

Undrar du vad som är bästa lösningen för just dig? Hur du kan spara pengar i dina byggprojekt och samtidigt öka säkerheten? Vi hjälper dig gärna med dina frågor.