Appen Ease CheckIn

  • Så fungerar Ease CheckIn

    Vill du använda din smarttelefon för att registrera din närvaro? Först måste appen aktiveras av platsadministratören på din arbetsplats, sedan är det väldigt enkelt att komma igång.

    Läs mer
  • Ease CheckIn Snabbguide

    Här kan du ladda ner en Snabbguide för Ease CheckIn. Ladda ner Ease CheckIn Sna

    Läs mer
  • Närvaroregistrera via appen

    För att appen ska kunna användas på en arbetsplats måste den först aktiveras av platsadministratören för den aktuella arbetsplatsen. Som användare är det sedan enkelt att registrera närvaror i appen Ease CheckIn.

    Läs mer
  • Lägg till personer automatiskt via appen

    Platsadministratören kan ställa in att personer ska läggas till automatiskt i appen Ease CheckIn. Personerna läggs då automatiskt till i personalliggaren första gången de checkar in med appen. Platsadministratören aktiverar funktionen i Infobric Ease.

    Läs mer
  • Checka in/ut personer på arbetsplatsen

    Först måste detta möjliggöras i Infobric Ease innan det kan göras i appen Ease CheckIn, vilket görs av arbetsplatsens platsadministratör.

    Läs mer
  • Underlag till Skatteverket

    Du kan i appen Ease CheckIn ange att kontrollanten från Skatteverket kan skicka ett mejl till liggare@infobric.se och ange arbetsplatsens byggarbetsplats-id i ämnesraden. Personalliggaren skickas då automatiskt tillbaka till avsändaren om dess e-postadress avslutas med @skatteverket.se. Motsvarande knapp visas även under arbetsplatsens info-sida.

    Läs mer
Kontakta oss

Kontakta kundservice

Öppettider

Vardagar 07:30 – 16:30

Kontakta oss via e-post Kontakta oss via telefon: 036-34 03 02

Övriga öppettider

Dag före julafton, nyårsafton, långfredag och midsommarafton: 07:30 – 12:00

Helgdagar: Stängt

Just nu används Infobric-system på 10 000 byggarbetsplatser

Kontakta oss

Undrar du vad som är bästa lösningen för just dig? Hur du kan spara pengar i dina byggprojekt och samtidigt öka säkerheten? Vi hjälper dig gärna med dina frågor.