Starta arbetsplats

Du hanterar personalliggaren och produkter kopplade till din arbetsplats i webbtjänsten Infobric Ease. Via webbtjänsten kan du eller personer som du gett behörighet bland annat ansluta och konfigurera de enheter som ska användas för att registrera närvaro, administrera personalliggaren och ta fram underlag till Skatteverket.

Starta arbetsplats i Infobric Ease

För att starta din arbetsplats i Infobric Ease skickar du in uppgifter om ditt byggprojekt och anger vilka personer som ska ha platsadministratörs- och/eller konfiguratörsrättigheter för arbetsplatsen. Varje användare får en egen inloggning till webbtjänsten. När din arbetsplats är startad i Infobric Ease skickar vi information om användarnamn och lösenord till dig och de personer som du eventuellt angett som platsadministratör och konfiguratör via e-post. Efter att vi mottagit en fullständig och korrekt ifylld arbetsplatsdokumentation, skapas din arbetsplats inom loppet av 1-2 arbetsdagar.

Starta arbetsplats

Vill du själv starta upp dina arbetsplatser?

Som avtalskund hos oss kan du själv starta upp nya arbetsplatser i Infobric Ease. Kontakta oss så berättar vi mer.

Har du inte fått inloggningsuppgifter?

Kontakta oss på support@infobric.se om du inte fått mejlen med dina inloggningsuppgifter.

Kontakta oss

Kontakta kundservice

Öppettider

Vardagar 07:30 – 16:30

Kontakta oss via e-post
Kontakta oss via telefon: 036-34 03 02

Övriga öppettider

Dag före julafton, nyårsafton, långfredag och midsommarafton: 07:30 – 12:00

Helgdagar: Stängt

Just nu används Infobric-system på 10 000 byggarbetsplatser

Kontakta oss

Undrar du vad som är bästa lösningen för just dig? Hur du kan spara pengar i dina byggprojekt och samtidigt öka säkerheten? Vi hjälper dig gärna med dina frågor.